Firma | Veidekke konsern |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 28.05.2017 |
Forsikringsavdelingen i Veidekke ASA har ansvar for forsikringsstrategi, vedlikehold og videreutvikling av optimale forsikringsløsninger i konsernet og for våre 10 forretningsenheter i Norge, Sverige og Danmark. Vi ønsker å styrke vår avdeling og søker derfor etter en Porteføljeforvalter. Du vil være en sentral bidragsyter for å løse og videreutvikle avdelingens dokumentasjons- og administrasjonsoppgaver knyttet til konsernets forsikringsportefølje. Stillingen rapporterer til leder for pensjon og forsikring.
Arbeidsoppgaver
Du vil jobbe med dokumentasjon og administrasjon av forsikringer, som f.eks. håndtering av skadesaker, utarbeidelse av skadestatistikker, antallsoppgaver på person og utsendelse av forsikringsdokumenter til driften. Du får også ansvar for å optimalisere forsikringsinformasjon til våre virksomheter.
Kvalifikasjoner
- Økonomisk utdannelse og/eller forsikrings/juridisk bakgrunn
- Erfaring fra tilsvarende stilling innen forsikring
- Erfaring med å tolke forsikringsvilkår
- Meget gode ferdigheter innen Microsoft Office-pakken, spesielt Excel og gjerne erfaring fra bruk av forsikringssystemer
Personlige egenskaper
Vi søker etter deg som er systematisk og selvstendig, relasjonsskapende og har øye for detaljer. I tillegg må du være proaktiv, serviceinnstilt og en lagspiller. Du må være engasjert og positiv, selv på dager med meget høy aktivitet. At du er nøyaktig og strukturert tar vi som en selvfølge.
Vi tilbyr
Som endel av vårt team får du en selvstendig og ansvarsfull jobb blant trivelige og dyktige kolleger, i en involverende organisasjon med et verdibasert menneskesyn. Du får en forutsigbar, men travel hverdag og blir en del av et profesjonelt selskap som er uformell i sin omgangstone og har et positivt arbeidsmiljø.
For ytterligere informasjon, kontakt Insurance Risk Manager, Anita Moe, mobilnr: 900 85 948
Søknadsfrist: 28. mai 2017
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Veidekke konsern
- Fylke Oslo