Butikkåpningen i Ski er en del av konsernets vekststrategi for å øke både tilgjengelighet og service i lokalmarkedene.
– Målet er å bli markedsleder innen alle konsernets produktområder. Dette oppnås både gjennom organisk vekst og oppkjøp. Ahlsells kunder har etterlyst en butikk i området i mange år, sier butikkdirektør Lars Erik Finne.
– Folloregionen med Ski som plassering er en spennende region i vekst. Det er mye aktivitet i området og dermed et potensiale for å etablere en butikk. I tillegg har den lokale forankringen og nærheten til kunden alltid vært viktig for oss. Derfor er vi både stolte og glade for endelig å kunne invitere fagmenn fra Follo-distriktet til vår nye fullsortimentsbutikk i Ski, sier Finne.
I tillegg til nesten 10.000 varer i butikken får kundene tilgang til 55.000 lagerførte varer fra selskapets sentrallager på Gardermoen.
- Nøkkelord
- Byggevare
- Byggevarer