Byggmakker lanserer konseptet «Fiks Ferdig»

Byggmakker lanserer i disse dager konseptet «Fiks Ferdig», en ny tjeneste for de som ikke har tid til å fikse større oppussingsprosjekter.

- I Norge brukes det mer enn 72 mrd. kroner i år på oppussing. Våre undersøkelser viser at mange trenger hjelp til å gjennomføre dem på en trygg og forsvarlig måte. Det skal vi hjelpe dem med, sier Kari Moberg, salgs- og markedsdirektør i Byggmakker Handel AS i en pressemelding.

Byggmakker har brukt det siste året på å utvikle og teste en ny tjeneste for norske boligeiere, men som også inkluderer proffkundene til Byggmakker.

- Fiks ferdig i ny og enhetlig drakt blir et stort løft for de tradisjonelle tjenestekonseptene til Byggmakker, og vi er klare for å befeste posisjonen som ledende innen det å samarbeide med håndverkere om å få jobben gjort for huseier. Hver Byggmakker-butikk har inngått avtaler med et antall utvalgte håndverkere. Disse er plukket ut på faglige kriterier, erfaring og renommé. Alle må gjennomgå en opplæring hos Byggmakker for å tilfredsstille våre krav til samarbeidspartnere. Tilbakemeldingene vi har fått fra proffkundene våre er at dette konseptet gjør deres hverdag både enklere og mer lønnsom, sier Moberg.

I mai måned lanseres Fiks Ferdig Vindu.

- Vi ser mange muligheter innenfor dette konseptet og vil både i år og neste år lansere flere spennende tjenestetilbud. Utgangspunktet vårt er å bistå norske boligeiere med å få jobben gjort. Det er nå en gang slik at nordmenn ikke er like nevenyttige som før, samtidig som de ønsker og har behov for både oppussing og nødvendig vedlikehold. Hos Byggmakker kan de nå få ordnet alt det praktiske som; befaring, oppmåling, håndverkere og ikke minst transport. Vi kan til og med kjøre bort det gamle materialet etter at arbeidet er utført, sier Moberg.