Nye Veier AS søker Administrativ koordinator i utbyggingsområde E39

Nye Veier AS er under oppbygging og har vært operativt siden 1. januar 2016. Selskapet eies av Samferdselsdepartementet og er lokalisert med hovedkontor i Kristiansand og fire utbyggingsområder. Oppstartsporteføljen består av åtte veistrekninger med en investeringsramme på ca. 148 mrd. kroner. Nå arbeides det med etableringen av en slank og effektiv prosjekt- og byggherreorganisasjon som skal sikre helhetlig og kostnadseffektiv utbygging og drift av trafikksikre hovedveier.

Vi ønsker at ledere og medarbeidere i organisasjonen skal være gode rollemodeller og ha komplementær kompetanse. Vi vektlegger egenskaper som nytenkning, høy integritet og en offensiv holdning inn mot prosjektutvikling og gjennomføring.

Nye Veier har et mål om null skader og null miljøulykker i forbindelse med våre aktiviteter. Vi skal alltid prioritere sikkerhet for mennesker og miljø først.

FirmaExperis for Nye Veier
FylkeVest-Agder
StedKristiansand
Søknadsfrist01.05.2017

Stillingen rapporterer til administrativ leder for Nye Veier AS. Den vil i det daglige arbeide tett opp mot ledelsen i utbyggingsområdet og ledelse for vedkommende utbyggingsstrekning. Stillingen vil ellers ha relasjoner til øvrige deler av organisasjonen, også eksternt, inkludert leverandører innen relevante områder.

Arbeidsoppgaver:

  • Generell administrativ støtte til ledelsen for utbyggingsområdet og til konkrete prosjekter
  • Lokal kontakt i IT relaterte spørsmål
  • Bestiller av varer og tjenester
  • Kontor- og møteroms disponering
  • Dokumenthåndtering og arkivfunksjoner
  • Utarbeiding av presentasjoner, saksunderlag og prosjektmøtereferater
  • Håndtere enkelte eksterne relasjoner på vegne av ledelsen
  • Forfallende administrative og prosjektrelaterte oppgaver



Utdannelse:
Utdanning på minimum høyskole nivå, gjerne innen IT, økonomi og/eller HR relaterte fag.
Lengre relevant erfaring kan kompensere for krav til høyskole utdanning.


Arbeidserfaring:

  • Praktisk og bred erfaring innen administrative fag
  • Prosjekterfaring – gjerne innen bygg og anlegg
  • Dokumenthåndtering; fordel med kjennskap til offentlige lover og regler innen fagområdet
  • God norsk og engelsk formuleringsevne, både muntlig og skriftlig
  • Ønskelig med gode IT kunnskaper, prosjekt- og økonomisk forståelse



Personlige egenskaper:

  • Operativ og serviceinnstilt legning
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner samt godt humør
  • Driv og evne til å ta initiativ for kontinuerlig forbedring
  • Fleksibel og med høy gjennomføringsevne
  • Lojal og høy integritet

Søknadsinformasjon:
Registrer din CV og søk på stillingen på www.experis.no

For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Experis AS ved;

·DNV sertifisert rekrutteringsrådgiver Birthe Øren, mobil: 906 85 294 / birthe.oren@no.experis.com

Senior rådgiver Steinar Instefjord, mobil: 948 57 202 / e-post: steinar.instefjord@no.experis.com



Frist: Snarest - innen 1 mai 2017
Arbeidssted: Prosjektkontor Kristiansand vest
Tiltredelse: Etter avtale

Klikk her for å komme til vår hjemmeside hvor du kan registrere din CV og søke stillingen.

Vis flere stillinger: