Kunderådgiver

Veidekke er en av Skandinavias største entreprenører og eiendomsutviklere. Selskapet utfører alle typer bygg- og anleggsoppdrag, vedlikeholder veier og produserer asfalt, pukk og grus. Involvering og lokalkunnskap kjennetegner virksomheten. Omsetningen er 24,5 milliarder kroner (2015), og halvparten av de 7 000 medarbeiderne eier aksjer i selskapet. Veidekke er notert på Oslo Børs, og har siden starten i 1936 alltid gått med overskudd.

«Veidekke – lokalt nærvær, skandinavisk styrke»

Stillingen inngår i Veidekke Eiendom AS. Veidekke Eiendom kjøper tomter og eiendommer og utvikler disse til boliger og næringsprosjekter. Prosjektene utvikles i egenregi eller i partnerskap med andre eiendomsutviklere. Eiendomsvirksomheten er hovedsakelig konsentrert i og rundt de største byene i Norge.

FirmaVeidekke Eiendom
FylkeOslo
Søknadsfrist10.02.2017

Veidekke Eiendom søker etter en ny kunderådgiver da vår nåværende kunderådgiver går over i en annen stilling. Som kunderådgiver vil du være ansvarlig for kundebehandlingen i Veidekke Eiendom sine prosjekter på Østlandet og sikre at kundene møtes på en serviceinnstilt og profesjonell måte, fra kjøp til overlevering.

Arbeidsoppgaver

  • Veilede og støtte kunden fra signert kontrakt til overtagelse av bolig
  • Håndtere alle kundehenvendelser og gjennomføre kundekommunikasjon. Herunder avholde informasjonsmøter, gjennomføre byggeplassvisninger og
  • befaringer, samt delta på visninger ved behov
  • Utsendelse og håndtering av kundeundersøkelser
  • Planlegge og gjennomføre tilvalg
  • Sikre erfaringsoverføring i prosjekter innen utforming av tilvalgsomfang,planløsninger, salgsmateriell og evaluering av kundetilfredshet
  • Ansvarlig for utvikling og vedlikehold av Veidekke sin Bolig-base
  • Bidra med å utarbeide gode systemer for tilvalg for Veidekke Eiendom
  • Diverse forefallende salg/ markedsarbeid ved behov

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kundehåndtering
  • Erfaring fra byggebransjen eller byggvarehandel er en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Generelt god IT-kompetanse

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er serviceinnstilt, fleksibel og som trives med å jobbe med mennesker. I tillegg er du selvstendig og jobber effektivt og strukturert, både alene og i team.

Du har/er:

  • Gode administrative evner, systematisk, nøyaktig og proaktiv
  • Høy gjennomføringsevne
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr

  • Spennende faglige utfordringer
  • Medeierskap i konsernet (rabattert aksjekjøp)
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Uformelt og positivt arbeidsmiljø

Søknadsfrist: 10.02.17

Kontorsted: Skøyen

Kontaktpersoner: HR-sjef Annett Gradert Henriksen mobil 90 86 18 85 eller Salg- og markedssjef Merete Løberg mobil 97 04 41 67.

Søk stilling

Vis flere stillinger: