Achilles søker etter Account Manager til vårt Oslo-kontor

Achilles kjernekompetanse er å identifisere, kvalifisere, evaluere og følge opp leverandører og underleverandører på vegne av våre oppdragsgivere. Vi etablerer og administrerer kjøper-leverandør communities, og skaper sterke og langsiktige nettverk i våre sektorer. Våre tjenester for bærekraftige anskaffelser gir nye forretningsmuligheter for innkjøpere og leverandører, og bidrar samtidig til å redusere risikofaktorer og kostnader i forsyningskjeden.

Achilles-gruppen har en global tilstedeværelse med kontorer i 23 land og omlag 1000 ansatte. Vårt hovedkontor er i Abingdon (Oxford), England. I Norden har vi kontorer i Arendal, Stavanger/Forus, Oslo, København og Stockholm. Vi er et flerkulturelt selskap og følger prinsippene i UN Global Compact.

FirmaAchilles
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Er du en god relasjonsbygger og ønsker en utfordrende stilling i et internasjonalt selskap? Achilles forsterker nå kundeorganisasjonen i Oslo for å betjene den økende oppdragsmengden vi opplever. Vi leter derfor etter en Account Manager til å følge opp eksisterende og nye oppdragsgivere i Norge, med særlig vekt på transport- og byggebransjen. Noe reising må påregnes.

Achilles har gjennom mange år etablert langsiktige og nære relasjoner til våre oppdragsgivere, og i vår rolle som betrodd partner står tillit, troverdighet og nærhet til kunden sentralt. For å lykkes i rollen som Account Manager hos oss er det av avgjørende betydning at du identifiserer deg med disse verdiene.

Fokusområder:

  • Bidra til fornøyde kunder ved høy grad av service og tilstedeværelse. Styrke eksisterende relasjoner, samt skape nye
  • Tilføre kunden merverdi ved å bidra til videreutvikling av våre tjenester
  • Ta ansvar for alle aktiviteter hos kunden inkl. oppsøkende møter og presentasjoner
  • Informasjon, veiledning og kurs i praktisk bruk av våre tjenester
  • Samarbeide med kolleger i Achilles globalt for gjennom dette å tilføre kunden økt nytte

Vår nye kollega kjennetegnes ved:

  • Tillitskapende, troverdig og evne til å bygge langsiktige relasjoner
  • Serviceinnstilt – med kunden i fokus
  • Selvgående og initiativrik. Tar klart eierskap til arbeidsoppgavene
  • Høy arbeidskapasitet og gjennomføringsevne. Vant til å håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
  • Samarbeidsorientert og liker å jobbe i team

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med B2B Account Management og/eller salg
  • Kjennskap til innkjøp (og gjerne offentlig anskaffelsesregelverk) er en fordel
  • Bachelorgrad/Mastergrad er ønskelig, men relevant erfaring og personlig egnethet kan kompensere for dette
  • Erfaring fra transport- og/eller byggebransjen er ønskelig

Språk:

  • Norsk skriftlig/muntlig
  • Engelsk skriftlig/muntlig

Vi tilbyr:

  • En allsidig arbeidsplass i stadig utvikling
  • Mulighet til å påvirke egen hverdag
  • Mulighet til å jobbe med de største og mest seriøse aktørene i markedet
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Achilles er IA-bedrift

Søk på stillingen her eller send din søknad pr e-post til kari.scheie@achilles.com





Vis flere stillinger: