Salgsansvarlig/Key Account Manager

BNS Container har over 30 års erfaring med konstruksjon, produksjon, salg og utleie av containere. Vårt fokus er kvalitet, funksjonalitet, sikkerhet og miljø gjennom hele verdikjeden. BNS-gruppen består av syv selskaper og er en av Skandinavias fremste aktører innen containere, vekselbeholdere og modulbaserte løsninger, med standardprodukter og skreddersøm til de fleste bransjer: Bygg & anlegg, logistikk & transport, industri & produksjon, avfall & gjenvinning og varehandel. Vi tilbyr salg, utleie og finansiering.

BNS-gruppens hovedkontor ligger på Lindeberg i Oslo, med et nytt og moderne depot- og produksjonsanlegg i Ytre Enebakk.

FirmaBNS Container
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

BNS Container AS er i en svært positiv utvikling med god vekst. Vår kollega gjennom mange år søker nå nye utfordringer utenfor huset, og vi søker en ny "kremmer" med teknisk interesse og nysgjerrighet, som skal overta og fylle denne personens rolle. Hovedfokuset for avdelingen ligger innen: utleie, prosjekter av ulik størrelse og det daglige salget. For rett person ligger det gode karrieremuligheter i et aktivt og godt arbeidsmiljø.

ANSVARSOMRÅDER:

  • bearbeide og utvikle både nye og etablerte kunder - hovedsaklig pr mail og telefon (innkommende)
  • utarbeide tekniske løsningsforslag sammen med kunder, samt handle det daglige salget
  • salg og markedsføring av våre produkter og tjenester
  • delta i ulike markedsaktiviteter, kundearrengement, messer etc
  • salgsplanlegging og rapportering
  • salgs- og budsjettansvar

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER OG EGENSKAPER:

  • gode kommunikasjonsevner og teknisk interesse/forståelse
  • positiv og løsningsorienter kremmer
  • gode evner som relasjonsbygger og på oppfølging av kunder
  • resultatorientert med ønsker om å skape resultater hver dag
  • strukturert, selvstendig og målrettet
  • gode holdninger og selvmotiverende
  • gjerne erfaring fra/kjennskap til bransjen
  • generell god kjennskap til bruk av IT-verktøy

VI TILBYR:

  • en spennende og varierte salgsjobb med oppnåelige budsjetter
  • en stilling i et selskap med solid økonomi, godt rykte og markedsledende produkter
  • gode karrieremuligheter innen salg og ledelse
  • et selskap med høy servicegrad i et profesjonelt og uformelt arbeidsmiljø
  • frihet under ansvar
  • gode og konkurransedyktige betingelser

For stillingen fordres aktivt engasjement for egen kompetansebygging. Relevant opplæring vil bli gitt. Du får jobbe selvstendig i en organisasjon som har fokus på samarbeid og kommunikasjon. Stillingen rapporterer til salgssjef.

Alle søknader behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver hvis dette er ønskelig.

For ytterligere informasjon omstillingen kontakt Seniorkonsulent i IMPACT Helen Ramstad, på mob: 926 56 734 eller Daglig leder i IMPACT Øyvind Skagemo, på mob: 480 38 331.

Søk stilling

Vis flere stillinger: