Distriktssjef Østlandet

Rindalslist AS er en av landets største listverkleverandører. I over 40 år har vi produsert lister, som i dag leveres til de fleste landsdekkende byggevarekjedene. Familiebedriften teller 35 ansatte og har en omsetning på 135 millioner kroner årlig. Vårt hovedkontor ligger i Rindal på Nordmøre, ca. 10 mil sørvest for Trondheim

FirmaRindalslist
FylkeOslo
Søknadsfrist31.08.2016

Vil du være med å bygge opp Rindalslist på Østlandet?

Rindalslist har gjennom sine over 40 år i bransjen etablert seg som kanskje den mest innovative leverandøren av listverk i markedet. I tillegg til egne moderne produksjonslinjer, har vi utviklet et godt samarbeid med internasjonale underleverandører. Dette gjør at vi har et utvidet sortiment og et bredt spekter av relevante varegrupper som kommer våre kunder og forhandlernettverk fra Lindesnes til Nordkapp til gode. Vi har et utpreget kundefokus og vi er ydmyke over å blant annet vinne leverandørpriser hos flere av våre samarbeidspartnere.

Vi ønsker å bli oppfattet som kunnskapsrike, proaktive, løsningsorienterte samt ha de beste produktene og logistikkløsningene. Rindalslist kjennetegnes med stabil arbeidskraft, korte beslutningsveier og et meget godt arbeidsmiljø. Til en nyopprettet stilling søker vi nå etter en dyktig distriktssjef på Østlandet, som har lyst til å være med på den videre veksten.

Som distriktssjef får du en nøkkelrolle i å styrke og videreutvikle Rindalslist sin posisjon i regionen. Du vil primært få ansvar for å jobbe med prosjektmarkedet samt videreutvikle kundeporteføljen. Vi har regionskontor i Oslo sammen med vår søsterbedrift Rindalshytter der du får hyggelige og kompetente kollegaer. Stillingen rapporterer til vår salgssjef.

Ansvar og arbeidsoppgaver:

  • aktivt drive salgsarbeid av våre produkter og løsninger mot prosjektmarkedet
  • utvikle sterke relasjoner med sentrale beslutningstakere
  • utvikle nye kunder for å fremme vekst og kundelojalitet, både i prosjektmarkedet og hos byggevarekjeder
  • utarbeide og implementere salgs – og markedsplaner for å tiltrekke nye kunder
  • delta på messer og støtte våre kunders ulike salgs- og markedsaktiviteter
  • bidra aktivt til å videreutvikle et godt arbeidsmiljø og skape en vinnerkultur

Kvalifikasjoner:

  • vi søker etter deg som har et godt nettverk innen bygg-, byggevare- eller entreprenørbransjen. Gjerne med kjennskap til prosjektmarkedet
  • har erfaring med salgsprosesser og oppfølging av kunder
  • har god forretnings- og økonomiforståelse
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Egenskaper:

  • proaktiv og nytenkende - evner å generere aktivitet
  • strukturert, ryddig og serviceorientert
  • evner å skape gode relasjoner og langsiktig samarbeid
  • kommersiell teft og drive

Vi tilbyr:

Vi ønsker å tilby den rette kandidaten gode betingelser med firmabilordning og spennende utfordringer med en etablert og sterk merkevare. Stillingen er nyopprettet, og inngår i salgsteamet i Rindalslist. Noe reiseaktivitet må påregnes, og stillingen har arbeidssted med base i Oslo-området.

Vil du vite mer om stillingen og de muligheter dette gir, så ta kontakt med salgssjef i Rindalslist Thomas Johnsen, tlf. 915 12 902 eller våre rådgivere i Headvisor AS, Torstein Sneisen, tlf. 918 88 186/ Anders Bauge, tlf. 901 56 249 for en uforpliktende samtale.

Søknad og cv sendes snarest og senest innen 31. august på www.headvisor.no/stillinger.

Alle henvendelser vedr. stillingen til Headvisor vil bli behandlet fortrolig i forhold til oppdragsgiver i en innledende fase av prosessen.

Vis flere stillinger: