Arne Markussen ser frem til å komme i gang med salget til Bygg Reis Deg 2017.

1. juni starter salget av utstillingsareal for Bygg Reis Deg 2017

– Det er ingen tid å miste. Neste års arrangement er allerede godt i støpeskjeen og skal bygge på de gode erfaringene vi har tatt med oss fra fjorårets arrangement, sier salgssjef Arne Markussen i Bygg Reis Deg.

Messen i 2017 går av stabelen 18.-21 oktober.

Messen i 2015 viste at Bygg Reis Deg har bekreftet posisjonen som proffenes møteplass.

– Vi har greid å aktivisere fagfolk i hele byggenæringens verdikjede og Bygg Reis Deg er en enorm møteplass med et stort potensiale for å bygge relasjoner mellom de ulike aktørene i bransjen, sier Markussen.

– Vi ønsker å gjøre Bygg Reis Deg enda bedre. Derfor er det viktig å starte arbeidet med salg av utstillingsplasser tidlig. Vi opplever et trykk med kreative og nyskapende løsninger hos våre kunder – og jo bedre tid de får til planlegging og gjennomføring av sine utstillinger, desto bedre blir messen for alle, understreker han.

Fjorårets Bygg Reis Deg hadde 543 utstillere fra 18 land. Totalt utstillingsareal var på ca. 19 000 m2 hvorav cirka 1200 m2 utendørs.

– Vi kunne solgt et enda større antall kvadratmeter, men det var rett og slett ikke mer utstillingsareal å ta i bruk. Nå ser vi på muligheter for å utnytte arealene på en enda bedre måte, som gjør at kundene kan få høyere besøkstall, sier Markussen som ser frem til salgsstart 1. juni.