Firma | Sagstuen |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | snarest |
Prosjektleder hos Norges ledende balkong- og fasadeentreprenør
Du vil være ansvarlig for gjennomføringsprosessen av prosjekter, bistå med utvikling og kalkulasjon, samt ha nær kontakt med kunder og leverandører. Stillingen rapporterer til daglig leder.
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføring av prosjekter med ansvar for kvalitet, økonomi og HMS
- Kalkulasjons- og salgsarbeid
- Teknisk rådgivning
- Bidra til gode og effektive løsninger sammen med våre kunder
- Innkjøp av materialer og tjenester
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant erfaring innen prosjektledelse eller byggeplassledelse
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Erfaring med forhandlinger
- God generell datakunnskap
- Erfaring fra teamarbeid
Egenskaper:
- Driv, stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- Lagspiller med godt humør og positiv innstilling
- Selvstendig, beslutningsdyktig og effektiv
- Kremmerinstinkt
- Strukturert og god orden
Vi tilbyr:
- En spennende og variert arbeidsdag
- Jobb med fremtidsrettede produkter, løsninger og materialer
- Samarbeid med noen av landets ledende entreprenører i store prosjekter
- Nøkkelstilling i en bedrift i positiv utvikling
- Lønn etter avtale
Vi benytter ekstern rådgiver i vår rekrutteringsprosess. Om ønskelig vil din søknad behandles med konfidensialitet også overfor oppdragsgiver. Kontakt våre eksterne rådgivere Odd Werner Hansen 99 58 12 06 eller Ola Limoseth 91 36 86 35 i Altero AS. Søknader sendes til oddwh@altero.no
Ved ønske om direkte kontakt med bedriften, ta kontakt med Simen Sagstuen, daglig leder i Sagstuen AS, 95 82 12 40.