Firma | GK Konsern |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 15.05.2016 |
IT-funksjonen består av 19 personer som leverer komplette IT løsninger til GK sine ansatte i hele Skandinavia fra vårt datasenter i Oslo. Våre løsninger baserer seg blant annet på MS Dynamics AX, Siebel, MS SQL, Sharepoint m.m. Vår målsetning er å levere bransjens ledende systemer for å øke GK sin konkurransekraft.
Som IT-konsulent Servicedesk vil du hjelpe dine kollegaer å løse sine IT-problemer. Da konsernet er representert i hele Skandinavia ønsker vi nå en IT-konsulent som behersker svensk flytende, muntlig og skriftlig, i tillegg til å være komfortabel med de øvrige Skandinaviske språk.
Arbeidsoppgaver:
• Teknisk 1. / 2. linje support
• Oppfølging av saker i servicedesk systemet
• Tanking og feilsøking av PC
• Brukeradministrasjon i AD
• Oppdatere og videreutvikling av rutiner og teknisk dokumentasjon
• Generelt å yte god kundeservice og support
Ønskede kvalifikasjoner:
• Gode MS Office-kunnskaper
• Kjennskap til AD
• God kompetanse på Windows desktop-miljøer
• God teknisk forståelse og interesse for fagområdet
• Erfaring fra support er en fordel
• Ønskelig med utdanning innen IT
• Svensk flytende muntlig og skriftlig i tillegg til norsk
Vi kan tilby:
• Utfordrende oppgaver og gode utviklingsmuligheter i et teknisk miljø
• Ubyråkratisk organisasjon med stor grad av påvirkningsmulighet
• En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
• Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
Referanse:IT konsulent Servicedesk, GK Konsern
Kontaktperson: Aleksander Berg, IT-sjef, tel. 920 43 658
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter GK Konsern
- Fylke Oslo