Prosjektingeniør Tromsø


Mesta er ledende i Norge innen drift og vedlikehold av infrastruktur. Siden 2003 har Mesta etablert seg som et selvstendig selskap med over 1400 ansatte, og virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel.

FirmaMesta
FylkeTroms
StedTromsø
Søknadsfrist11.04.2016

Vi er i gang med å etablere oss i Tromsø, da vi skal starte opp med nyvunnet driftskontrakt 1905 Tromsø som innbefatter drift og vedlikehold av riks og fylkesveinettet i kommunene Tromsø og Karlsøy

Dersom du har forståelse for praktisk arbeid, er ryddig og trives i en jobb der du må samhandle mye med andre mennesker kan dette være stillingen for deg. Samtidig får du muligheten til å være med på vår nyetableringen.

Kontorsted vil primært være i Tromsø, men kontraktsområdet er stort og vil kreve at du er mobil og har mulighet til å disponere egen bil.

For ytterligere informasjon om stillingen ta kontakt med distriktssjef Yngve Fredriksen, tlf. 480 07 653.

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjon eller etnisk bakgrunn.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Du vil fungere som en operativ og teknisk støtte i kontraktene, samt være medansvarlig for tilleggsarbeid og mer salg i prosjektene/kontraktene. 
  • Sikre at arbeidet gjennomføres ihht. kontrakts krav, samt sørge for dokumentasjon i henhold til interne og eksterne karv 
  • Lede prosjektteam i henhold til fullmakter fra leder 
  • Bistå til implementering av gjeldende økonomirutiner 
  • Fakturering og rapportering av økonomiske resultater (periodisering/resultater, budsjett og prognose) 
  • Implementere og sikre gode produksjonsstyringsrutiner i kontraktensområdet på oppdrag fra leder 
  • Utarbeide og revidere nødvendige planer for gjennomføring av kontrakten(e) (herunder års- og ukeplaner) 
  • Implementere gode KHMS rutiner i kontraktsområdet på oppdrag fra leder 
  • Ingeniør/-teknisk utdannelse eller erfaring som gir tilsvarende kompetansenivå 
  • God økonomisk forståelse 
  • Evne til å sette seg raskt inn i og benytte administrative system 
  • Erfaring fra drift og/eller anlegg 
  • Erfaring fra forhandling med kunder og tillitsvalgte 
  • Erfaring fra prosjektledelse i operativ virksomhet

EGENSKAPER

  • Høy arbeidsmoral 
  • Ærekjær 
  • Nøyaktig og strukturer 
  • Engasjert 
  • Initiativrik og løsningsorientert 
  • Positiv og bidragsytende til et godt arbeidsmiljø

VI TILBYR

  • Konkurransedyktig lønn 
  • Gode pensjon og forsikringsordninger 
  • Godt arbeidsmiljø 
  • Interne karrieremuligheter 

Søk her

Vis flere stillinger: