Nye Veier AS ønsker kontakt med kvalifiserte kandidater til kontraktsoppfølging

Nye Veier AS er etablert og operativt fra 1. januar 2016. Selskapet eies av Samferdselsdepartementet og er lokalisert med hovedkontor i Kristiansand. Oppstartporteføljen består av åtte veistrekninger i Sør- og Midt-Norge med en investeringsramme på ca. 130 mrd. kroner. Selskapet etablerer nå en slank byggherreorganisasjon som skal sikre helhetlig og kostnadseffektiv utbygging og drift av trafikksikre hovedveier.
Vi ønsker at ledere og medarbeidere i organisasjonen skal være gode rollemodeller og ha komplementær kompetanse. Vi vektlegger egenskaper som nytenkning, høy integritet og en offensiv holdning inn mot prosjektutvikling og gjennomføring.  

FirmaExperis for Nye Veier
FylkeHedmark
StedHamar
Søknadsfrist30.04.2016

BLI MED PÅ NORGES STØRSTE VEIPROSJEKTER!

Nye Veier AS ønsker kontakt med kvalifiserte kandidater til kontraktsoppfølging

Nye Veier AS er nyetablert og i utvikling. Vi ønsker oss en kollega som trives med å finne gode løsninger, samtidig som du motiveres av å ta på deg nye oppgaver etter hvert som selskapet utvikles.

Selskapets kontrakt og anskaffelsesfunksjon har sin faglige base ved hovedkontoret i Kristiansand. Her inngås de store veiutbyggingskontraktene for de ulike delstrekningene.
I de ulike utbyggingsområdene og i enkeltprosjektene vil den konkrete kontraktsoppfølgingen finne sted.

Ansvar og hovedoppgaver:
• Forvaltning og oppfølging av de konkrete kontraktene inn i prosjektene
• Intern informasjon i prosjektet om hovedlinjer i kontraktene, herunder bistå med å avklare innholdet og forståelse knyttet til kontraktene
• Påse at leverandørene leverer i henhold til kontraktsmessige vilkår
• Løpende rapportering til prosjektledelse og til avdeling for kontrakt og anskaffelse
• Delta i interne faglige møter og nettverk

Utdanning:
• Utdanning på masternivå. Kandidater uten slikt utdanningsnivå, men med lang og relevant erfaring innen området kan også komme i betraktning

Arbeidserfaring/kompetanse:
• Relevant prosjekterfaring, inkl dialog med eksterne partnere, gjerne i bygg/anleggssektoren
• Erfaring med kontrakter og anskaffelser, og daglig forvaltning av slike inn i prosjekter
• Erfaring med fremdriftsoppfølging
• God norsk og engelsk formuleringsevne, både muntlig og skriftlig
• Ønskelig med gode IT kunnskaper og økonomisk forståelse

Personlige egenskaper:
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner samt godt humør
• Driv og evne til å ta initiativ for kontinuerlig forbedring
• Fleksibel og med høy gjennomføringsevne
• Lojal og høy integritet

Stillingen vil ha sin base i Hamar

Søknadsinformasjon:
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Har du spørsmål, ta kontakt med følgende fra Experis AS 

• Berit Grindstad Berge, Senior rådgiver, Telefon: 995 93 089, e-post: berit.berge@no.experis.com 

• Anette Theien, Senior rådgiver, Telefon: 416 81 772,
e-post: anette.theien@no.experis.com

Registrer din CV på www.experis.no og søk på stillingen.
Det er ønskelig med en snarlig og skriftlig interessesøknad. 


Klikk her for å komme til vår hjemmeside hvor du kan registrere din CV og søke stillingen.

Vis flere stillinger: