Dokumentstyrer

Ingeniør Compagniet AS er en av Norges største leverandører av tekniske konsulenttjenester og totalleverandør av ingeniør- og prosjektadministrative tjenester på alle nivåer. Våre kunder er operatørselskap, leverandørindustrien innen olje & gass, industri og rådgivende virksomheter. Vi tilbyr spennende jobbmuligheter i Norge og i utlandet, meget konkurransedyktige betingelser og et profesjonelt markedsapparat med god oppfølging. Selskapet ble etablert i 1988, er nå en del av Adecco Gruppen og har kontorer i Oslo, Drammen, Kongsberg, Stavanger, Bergen og Trondheim.

FirmaIngeniør Compagniet
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Hovedoppgaver som skal utføres:

  • Ivareta dokumentstyring i prosjektet
  • Gi prosjektet faglig bistand i bruk av verktøy, rutiner og instrukser i dokumentstyring
  • Vedlikehold av system for dokumentstyring (teknisk og administrativ dokumentasjon)
  • Vedlikehold av system for samhandling (prosjekthotell)
  • Etablering og vedlikehold av teknisk prosjektarkiv i ProArc ihht gjeldende instrukser.
  • Etablering av vedlikehold av prosjekthotell/samhandlingsløsning ihht gjeldende
  • instrukser.
  • Rapportering for prosjektets månedsrapport og skal påse at rapportering gjennomføres
  • ihht gjeldende instrukser og evt. tilleggskrav fra prosjektdirektør/sjef.
  • Bidragsyter til Prosjektets styringsdokument for avsnitt knyttet til dokumentstyring
  • Kvalitetssikring av all teknisk dokumentasjon
  • Påse at overordnede krav/regelverk innenfor fagområdet etterleves
  • Kontakt med rådgiver/leverandør og entreprenør for optimal dokumentbehandling
  • Oppfølging av byggherrens styringsdokumentasjon og prosedyrer
  • Generell prosjektstøtte gjennom planleggingsfasen

I tillegg til ovenstående arbeidsoppgaver kan leder pålegge gjennomført andre arbeidsoppgaver som hører inn under fagområdet, eller som av hensyn til ressursdisponering er nødvendig å gjennomføre.

Kompetansekrav:

  • Relevant utdanning på høyskole-/universitetsnivå innen dokumentkontroll, relevant
  • erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Erfaring fra byggherreorganisasjon, rådgiver eller entreprenør.
  • Gode IT-kunnskaper og kjennskap til programmer som ProArc, Public 360 og eRoom
  • Gode norsk og engelskkunnskaper
  • Erfaring innen teknisk dokumenthåndtering
  • Gode kommunikasjons og samarbeidsevner
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne

Merk! Søknad og CV skal skrives på norsk.

Søk på stillingen her

Spørsmål om stillingen?

Joanna Ravndal

Account Manager

Telefon 911 69 708


Vis flere stillinger: