Firma | Optimera |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 23.03.2016 |
En av våre medarbeidere har takket ja til stillingen som fagsjef internt hos oss og vi søker i den forbindelse etter stillingen som innkjøper. Innkjøpsavdelingen har en sentral rolle i organisasjonen og samarbeider tett opp mot blant annet salg og kategori. Stillingen vil innebære ansvar for både innkjøp og logistikk.Denne rollen gir en unik mulighet til å være med på å påvirke og optimalisere verdikjeden i Optimera, i en avdeling hvor man daglig jobber mot våre verdier: Offensive, Profesjonelle og Personlige!
Arbeidsoppgaver:
- Bestillinger og oppfølging av egen produkt portefølje mot leverandør i M3 og E3
- Oppfølging av grunndata og generelt vedlikehold i M3 og E3
- Kontrollere inngående ordrebekreftelse og faktura fra leverandør mot vår bestilling
- Ukentlig oppfølging av gjeldende KPI 'er
- Forstå og utfordre valg av varevei, mengder som bestilles etc
- Sikre optimal vareflyt og leveranser i Optimera
- Være en ressursperson innen logistikk for andre avdelinger i organisasjonen
Kompetansekrav:
- God kjennskap til våre datasystemer E3 og M3, og bruk av data som arbeidsverktøy
- Høyere utdanning innen logistikk, økonomi eller lignende
- Erfaring innen innkjøp og god kjennskap til logistikk og vareflyt
- God økonomisk forståelse
- Gode formidlingsevner på engelsk og norsk, skriftlig og muntlig
- Evne til å sette seg inn problemstillinger og søke økonomisk riktige løsninger
Personprofil:
- Fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
- Systematisk, nøyaktig og analytisk
- Serviceinnstilt ovenfor kunder, leverandører og kollegaer
- Motiverende og resultatjagende
- Høy arbeidskapasitet
Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Oslo, og stillingen rapporterer til fagsjef. Ytterligere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til innkjøpssjef Inger Åse Hernes, tlf. 900 90 553 eller inger.hernes@optimera.no.
Høres dette interesant ut sendes CV og søknad elektronisk, søk her