For Nye Veier AS søker vi en adm. koordinator til Longum, Arendal

Nye Veier AS er etablert og operativt fra 1. januar 2016. Selskapet eies av Samferdselsdepartementet og er lokalisert med hovedkontor i Kristiansand. Oppstartporteføljen består av åtte veistrekninger i Sør- og Midt-Norge med en investeringsramme på ca. 130 mrd. kroner. Selskapet etablerer nå en slank byggherreorganisasjon som skal sikre helhetlig og kostnadseffektiv utbygging og drift av trafikksikre hovedveier.

Vi ønsker at ledere og medarbeidere i organisasjonen skal være gode rollemodeller og ha komplementær kompetanse. Vi vektlegger egenskaper som nytenkning, høy integritet og en offensiv holdning inn mot prosjektutvikling og gjennomføring.

FirmaExperis for Nye Veier
FylkeAust-Agder
StedArendal
Søknadsfrist17.03.2016

Vi søker en dyktig medarbeider med solid kompetanse og relevant administrativ erfaring til vårt kontor på Longum ved Arendal. Kontoret vil ha en viktig rolle for våre utbyggingsprosjekter langs E 18.

Ansvar og hovedoppgaver:

  • Generell administrativ støtte til ledelsen for E 18 prosjektporteføljen, samt til konkrete prosjekter
  • Kontor- og møteroms disponering
  • Enklere lokale innkjøpsoppgaver
  • Lokal kontakt mot vår eksterne IT leverandør
  • Dokument håndtering / arkiv funksjoner
  • Utarbeiding av presentasjoner, saksunderlag og prosjektmøtereferater
  • Håndtere enkelte eksterne relasjoner på vegne av ledelsen

Utdanning:

  • Utdanning på minimum høyskole nivå, gjerne innen IT, økonomi og/eller HR relaterte fag

Arbeidserfaring/kompetanse:

  • Praktisk og bred erfaring innen administrative fag
  • God norsk og engelsk formuleringsevne, både muntlig og skriftlig
  • Ønskelig med gode IT kunnskaper og økonomisk forståelse

Personlige egenskaper:

  • Operativ og serviceinnstilt legning
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner samt godt humør
  • Driv og evne til å ta initiativ for kontinuerlig forbedring
  • Fleksibel og med høy gjennomføringsevne
  • Lojal og høy integritet

Søknadsinformasjon:
Alle henvendelser behandles konfidensielt inntil søknadsfristens utløp. Deretter kan det bli satt opp offentlig søkerliste. Dersom en søker ønsker å reservere seg fra en eventuell offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke blir tatt til følge.

Har du spørsmål, ta kontakt med vår rekrutteringspartner Experis AS: Steinar Instefjord, Senior rådgiver,
Telefon: 948 57 202, e-post: steinar.instefjord@no.experis.com

Registrer din CV på www.experis.no og søk på stillingen.
Det er ønskelig med en skriftlig søknad.

Søknadsfrist: 17. mars 2016.

Klikk her for å komme til vår hjemmeside hvor du kan registrere din CV og søke stillingen.

Vis flere stillinger: