Tilbudsassistent- forretningsområde Energi

Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom 45 kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre mer enn 2000 medarbeidere.

Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende seks forretningsområder: Bygg & eiendom, Industri, Olje & gass, Samferdsel & infrastruktur, Energi og Miljø & naturressurser.

Forretningsområdet Energi tilbyr tjenester over hele verden, og kundene er i hovedsak energiselskaper og nettselskaper. Tjenestene omfatter rådgivning tilknyttet fornybar energi og prosjektering / beskrivelse av vannkraftanlegg. En stor del av forretningsområdets virksomhet er internasjonal og utenlandsprosjektene er i hovedsak lokalisert i Øst-Afrika, Øst-Europa og i Sørøst-Asia. Styret i Multiconsult har vedtatt en ny ambisiøs strategi der avdeling Energi skal være en av vekstmotorene. Videreutvikling av den internasjonale virksomheten i avdelingen har høy strategisk prioritet frem mot 2017.

FirmaCentric for Multiconsult
FylkeOslo
Søknadsfrist29.03.2016

For Multiconsult AS søker vi nå en dyktig person til en nyopprettet stilling som Tilbudsassistent for forretningsområdet Energi.

Energi er et viktig satsingsområde for Multiconsult og arbeidshverdagen som Tilbubsassistent blir hektisk og spennende. Vi ser etter deg som er engasjert, fleksibel og trives når du har mye å gjøre. Arbeidsoppgavene blir mange og varierte, og initiativ verdsettes høyt.

Avdelingens medarbeidere er meget engasjerte i jobben de gjør, har et godt miljø og gleder seg til å få deg med på laget.

Arbeidsoppgaver:

  • Formattering/oppretting av dokumenter
  • Administrative oppgaver i forbindelse med tilbudsarbeid
  • Layout og design
  • Opprette og vedlikeholde database for standarddokumenter til anvendelse i tilbud
  • Støtte seksjonsledere med administrative oppgaver i tilknytning til tilbudsarbeid

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet, gjerne på Bachelor-nivå
  • Erfaring fra tilbudsarbeid, gjerne fra en organisasjon som «lever av kunder»
  • Sterk i engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Gode IT-ferdigheter

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig og opptatt av gode leveranser
  • Fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver, inkludert ad hoc-pregede ting
  • Omgjengelig og fleksibel med gode samarbeidsegenskaper
  • Engasjert og initiativrik
  • Løsnings- og resultatorientert
  • Trives i miljø med høyt tempo og mange arbeidsoppgaver

Vi kan tilby:

  • Et meget godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere
  • En interessant stilling med varierte arbeidsoppgaver
  • Moderne lokaler sentralt i Oslo
  • Firmahytter
  • Konkurransedyktige betingelser

Søk på jobben her

Spørsmål om stillingen?

Edvard Apneseth

Rekrutteringsrådgiver

Telefon

454 50 161

Bettina Sørlie

Rekrutteringsrådgiver

Telefon

951 49 494


Vis flere stillinger: