Prosjektleder - AFK eiendom FKF

AFK eiendom FKF er et eiendomsforetak i Akershus fylkeskommune med ansvar for blant annet prosjektledelse, forvaltning, drift og vedlikehold av fylkeskommunale eiendommer, som består av over 450.000 m2 bygningsmasse med tilhørende tomteareal. Eiendommene forvaltes etter forretningsmessige prinsipper.
AFK eiendom FKF er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Dersom det fremkommer av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på følgende: Opplysninger om søker kan gjøres offentlig selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette, jf Offentleglova § 25.

FirmaAFK eiendom FKF
FylkeOslo
Søknadsfrist28.02.2016

Vi skal planlegge og bygge 4500 nye elevplasser i Akerhus. Vil du være med på dette arbeidet?

Eiendomsforetaket søker etter en erfaren prosjektleder til å lede organisering og gjennomføring av investeringsprosjekter innen nybygg, ombygging og rehabilitering. Stillingen er lagt til foretakets prosjektavdelinghen som består av totalt ni medarbeidere. Stillingen rapporterer til prosjektsjefen.

Arbeidsoppgaver

  • delta i utrednings- og programmeringsfasen
  • kontrahering av arkitekt, tekniske rådgivere og entreprenører
  • oppfølging av prosjekter i byggefasen
  • ansvar for økonomi, fremdrift og kvalitet
  • myndighetskontakt
  • samarbeide med intern organisasjon

Kvalifikasjoner

  • vi krever primært utdanning som sivilarkitekt/sivilingeniør/ingeniør samt relevant erfaring
  • annen teknisk utdanning på høyskole-/universitetsnivå kan også være aktuelt for stillingen
  • kunnskap om miljø- og energivennlige bygg som passivhus og plusshus er positivt
  • kjennskap til lov og forskrift om offentlige anskaffelser og plan- og bygningsloven, samt offentlig bygge- og eiendomsforvaltning er en fordel, men opplæring vil bli gitt

Personlige egenskaper

  • gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • et trivelig og tverrfaglig arbeidsmiljø med spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • fleksitidsordning
  • lønn etter avtale
  • gode forsikrings- og pensjonsordninger

Kontaktinfo: Grete Greve Aubert, Prosjektsjef 22055551/91877050

søk her

Vis flere stillinger: