Administrativ saksbehandler

GK Rør er en av landets ledende rørentreprenører med felles administrasjon på Lillehammer. Vi har lang erfaring og kompetanse med prosjektering av nybygg og rehabilitering av eksisterende bygningsmasse. Vi tilbyr alle typer tekniske løsninger innen fjernvarme, varmeanlegg, varmepumper, kjøleanlegg, sprinkleranlegg, sanitær- og baderom. Vi er i dag 400 ansatte fordelt på avdelinger i Oslo, Romerike, Hamar, Gjøvik, Lillehammer, Otta, Vågå, Haugesund, Bergen, Trondheim, Bodø, Tromsø og Hammerfest. Virksomheten er eid av GK Norge AS, som er en total teknisk entreprenør og servicepartner.

FirmaGK Rør Hammerfest
FylkeFinnmark
StedHammerfest
Søknadsfrist14.02.2016

GK Rør er en av landets største rørentreprenører med ca 400 ansatte på landsbasis. Vår avdeling i Hammerfest består i dag av 7 ansatte, og er stadig vekst. Vi søker derfor en serviceinnstilt Administrativ Saksbehandler til å bistå avdelingen med ulike administrative oppgaver.

Arbeidsoppgaver:

  • Kundemottak og ordrebehandling
  • Fakturering
  • Bistå prosjekt- og serviceledere med administrative oppgaver i prosjekter
  • Ivareta HR/HMS oppgaver
  • Andre administrative oppgaver ved avdelingen og sentralt

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Gjerne økonomisk/administrativ utdanning på høyskolenivå
  • Arbeidserfaring bra bransjen
  • Noe kjennskap til HR/HMS oppgaver
  • Gode datakunnskaper, kjennskap til Axapta er en fordel
  • Proaktiv, strukturert og serviceinnstilt

Vi kan tilby:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver i en stilling med utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et meget godt arbeidsmiljø i et selskap i vekst
  • Arbeidssted Hammerfest

Vi vil behandle søknader fortløpende

Er du en serviceinnstilt person med høy arbeidskapasitet? Vi ser fram til å høre fra deg!

Referanse: Administrativ saksbehandler - Hammerfest

Kontaktpersoner:

Distriktssjef, Ole Jakob Olsen, tlf. 91607120

Avd. leder, Geir Lekanger, tlf. 90575971

Søk på jobben her

Vis flere stillinger: