Firma | GK Konsern |
Fylke | Oslo |
Sted | Miljøhuset GK Ryen |
Søknadsfrist | 29.01.2016 |
Innkjøpsfunksjonen i GK Konsern har ansvar for avtaler mot leverandører som er felles for Norge, Sverige og Danmark, samt et koordinerende ansvar for tverrfaglige leverandører i Norge. Vi arbeider tett med de lokale innkjøpssjefene og skal utføre enkelte fellesoppgaver, samt ha ressurser til å bistå innkjøpssjefene når det er nødvendig. Som følge av økt fokus på innkjøp og logistikk i konsernet søker vi derfor etter en person som kan inngå i vårt innkjøpsteam.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Ansvar for vedlikeholdet av vårt vareregister i Microsoft AX. Det innebærer løpende oppdatering av priser, rabatter og andre endringer gjennom nedlastning av filer fra våre leverandører.
- Sporadisk kontroll av leverandørfakturaer opp mot gjeldende avtaler.
- Analyse av avdelingenes innkjøpsmønstre og volumer
- Bistå med informasjon og analyser ved reforhandling av leverandøravtaler
- Forvaltningsansvar for enkelte leverandøravtaler.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant erfaring, fortrinnsvis fra grossist/leverandørsiden
- Erfaring med/god kjennskap til entreprenør/installasjonsbransjen
- Gode datakunnskaper
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Utdannelse på høyskolenivå
- God relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
Personlige egenskaper:
- Systematisk, nøyaktig og samvittighetsfull
- Liker å jobbe selvstendig og i team
- Løsningsorientert
- Stor arbeidskapasitet for prioriterte arbeidsoppgaver
Vi tilbyr:
- En interessant stilling i et konsern i kraftig vekst og med solid økonomi
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver innenfor et område i sterk utvikling i konsernet
- Kurs og etterutdanning
- Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.
Referanse: Innkjøpsmedarbeider GK Konsern
Kontaktperson: Konserndirektør Stein Løvdahl, mob. 932 33 666
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter GK Konsern, Miljøhuset GK Ryen
- Fylke Oslo