Firma | Direktoratet for byggkvalitet |
Fylke | Oppland |
Sted | Gjøvik |
Søknadsfrist | 12.01.2016 |
Vi søker saksbehandlere til sentral godkjenning
Gode bygg for et godt samfunn
På oppdrag for kommunal- og moderniseringsdepartementet, og etter ønske fra byggenæringen, jobber direktoratet med å forsterke og utvikle ordningen med sentral godkjenning for å styrke seriøsiteten i næringen. Vi skal derfor øke bemanningen på Gjøvik med 2-3 nye saksbehandlere.
Arbeidsoppgaver
- Vi søker 2-3 medarbeidere som ønsker å jobbe som saksbehandler for sentral godkjenning og som har relevant erfaring fra byggenæringen eller byggesaksbehandling.
- Arbeidsoppgaver blir faglig vurdering av søknader og klager, forberede saker til klagenemda og ha kontakt med foretakene.
Kvalifikasjoner
- Vi krever utdannelse fra teknisk fagskole eller på bachelor nivå.
- Vi ønsker at du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og at du kan arbeide selvstendig og effektivt.
Personlige egenskaper
- Erfaring fra byggebransjen og/eller byggesaksbehandling vil bli vektlagt.
- Det er viktig med forståelse av hva byggeprosessen innebærer.
Vi tilbyr
- Avdelingen for sentral godkjenning er etablert på Gjøvik. Vi teller i dag 35 ansatte og holder til i nye og trivelige lokaler midt i Gjøvik sentrum.
- Stillingene som saksbehandler blir lønnet som avdelingsingeniør innenfor lønnsrammen ltr 48 – 57, for tiden 417.000 – 483.700.
- Fra lønnen trekkes det 2 % innskudd i Statens pensjonskasse. Medlemskap i Statens pensjonskasse gir en god tjenestepensjonsordning, samt yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
- Vi er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonsevne og etnisitet.
- Direktoratet er omfattet av offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Søker vil bli varslet før eventuell offentliggjøring skjer.
Kontaktinfo: Silje Alund Seksjonssjef (+47) 950 26 990
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Direktoratet for byggkvalitet , Gjøvik
- Fylke Oppland