Kjededirektør Willy Flermoen. Foto: XL-BYGG

XL-BYGG girer opp mot 2016

Gjennom to intense dager 11. og 12. november får daglige ledere og markedsansvarlige i XL-BYGG presentert målsettinger og planer for 2016. 

 Plassen er ikke tilfeldig valgt, Ullevaal Stadion hvor hele XL-BYGG laget er på plass med 150 mann.

- XL-BYGG går nå inn i sitt sjuende år og satser offensivt inn i 2016. Digital utvikling er et av flere punkter som er satt på dagsorden. Vi kan lette på sløret og fortelle at en ny hjemmeside er under lansering. Den vil være navet i kjedens digitale satsning, heter det i en mlding fra selskapet.

- Vi har i løpet av 2015 rullet ut et betydelig antall utstillingsmodeller innen produktområder som vindu, dør og tak. Dette har gitt våre kunder et godt verktøy for å vurdere og velge rette løsninger for sine prosjekter, heter det i meldingen.