Innkjøper i AF Anlegg

AF Anlegg gjennomfører alle typer anleggsprosjekter innenfor samferdsel, infrastruktur og vannkraft, inkludert veg, bane, flyplass, tunnel, tunnelinnredning og sikring. Anleggsvirksomheten omfatter også nybygging og oppgradering av olje- og gassanlegg, samt havneanlegg.

Vi er en sentral aktør på de største prosjektene innen samferdsel, vannkraft, olje og gass som utføres i Norge.

FirmaAF Anlegg
FylkeOslo
Søknadsfrist15.11.2015

AF Anlegg er i solid vekst og med nye kontrakter innenfor samferdsel, olje- og energisektoren har vi behov for flere dyktig medarbeidere.
Vi søker en til to driftige personer som vil få en viktig rolle i vår innkjøpsorganisasjon.

Vi ser i første omgang etter en person med ingeniør utdanning som har god teknisk og økonomisk forståelse, og som forstår og evner å se innkjøpets total kostnadsbilde. Vi ser det som en klar fordel om du har noen års erfaring med ingeniørarbeid /innkjøp innenfor bygg og anlegg.

Arbeidsoppgaver:

  • Aktiv deltagelse i tilbudsfasen, med forespørsler og tilbudsevalueringer
  • Ansvarlig for innkjøpsplanlegging, oppfølging og gjennomføring i dedikerte prosjekter
  • Aktiv deltagelse i forhandlinger og kontraheringer av underentreprenører/leverandører i prosjekt
  • Tilrettelegge for avrops modeller som kan gjennomføres i prosjekter
  • Leverandørutvikling med mål om å senke totale innkjøpskostnader.

Som person er du strukturert, arbeider systematisk og håndtere flere baller i lufta samtidig. Av natur har du en tydelig kremmer holdning og klarer godt å jobbe både selvstendig og i team. På den måten blir du også godt kjent med våre prosjekter og utfordringer/muligheter rundt innkjøp, samt får en god kontakt med våre funksjonærer i prosjektene. Du bør ha lett for å sette deg inn i tekniske beskrivelser og andre kontrakts krav, relatert til innkjøp av produkter og tjenester (underentrepriser).

Hovedarbeidssted vil i starten være hovedkontoret i Oslo, men etterhvert som man blir mer involvert i prosjekter så må en del reisevirksomhet påregnes. Ukependling må påregnes i perioder, når du blir ansvarlig for å delta i prosjektenes oppstartsfase (3-6 mnd eller etter behov) mtp innkjøpsplaner og lukking av avtaler og oppfølging av innkjøp i prosjektets ulike faser.

Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom egne aksjeprogram.

For ytterligere spørsmål ta kontakt med innkjøpssjef Robert Nyquist, tlf. 22 89 13 54, mob: 908 70 204, robert.nyquist@afgruppen.no

Søk stilling

Vis flere stillinger: