Prosjektingeniør


Mesta er ledende i Norge innen drift og vedlikehold av infrastruktur. Siden 2003 har Mesta etablert seg som et selvstendig selskap med over 1400 ansatte, og virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel.

FirmaMesta
FylkeSør-Trøndelag
StedBjugn
Søknadsfrist25.10.2015

Dersom du har forståelse for praktisk arbeid, er ryddig og trives i en jobb der du må samhandle mye med andre mennesker kan dette være stillingen for deg.

Til vår driftskontrakt Fosen ser vi etter deg som vil bistå leder med oppgaver som er organisert i driftsområdet. Kontorsted vil være på Bjugn, men noe reisevirksomhet i driftsområdet må påregnes.

For ytterligere informasjon om stillingen ta kontakt med Jan Ola Riseth, tlf. 992 26 725 eller Olav Kristiansen, tlf. 934 64 756.

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjon eller etnisk bakgrunn.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Du vil fungere som en operativ og teknisk støtte i kontraktene, samt være medansvarlig for tilleggsarbeid og mersalg i prosjektene/kontraktene.
  • Sikre at arbeidet gjennomføres ihht. kontraktskrav, samt sørge for dokumentasjon i henhold til interne og eksterne karv
  • Lede prosjektteam i henhold til fullmakter fra leder
  • Bistå til implementering av gjeldende økonomirutiner
  • Fakturering og rapportering av økonomiske resultater (periodisering/resultater, budsjett og prognose)
  • Implementere og sikre gode produksjonsstyringsrutiner i kontraktensområdet på oppdrag fra leder
  • Utarbeide og revidere nødvendige planer for gjennomføring av kontrakten(e) (herunder års- og ukeplaner)
  • Implementere gode KHMS rutiner i kontraktsområdet på oppdrag fra leder

KVALIFIKASJONER

  • Ingeniør/-teknisk utdannelse eller erfaring som gir tilsvarende kompetansenivå
  • God økonomisk forståelse
  • Evne til å sette seg raskt inn i og benytte administrative system
  • Erfaring fra drift og/eller anlegg
  • Erfaring fra forhandling med kunder og tillitsvalgte
  • Erfaring fra prosjektledelse i operativ virksomhet

EGENSKAPER

  • Høy arbeidsmoral
  • Ærekjær
  • Nøyaktig og strukturert
  • Engasjert
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • Positiv og bidragsytende til et godt arbeidsmiljø

VI TILBYR

  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjon og forsikringsordninger
  • Godt arbeidsmiljø
  • Interne karrieremuligheter

Søk stillingen her

Vis flere stillinger: