Ramirent skal revitalisere merkevaren

Som en del av arbeidet med å reposisjonere seg, revitaliseres nå merkevaren Ramirent. 

 - I løpet av de siste årene har Ramirent gått igjennom store endringer. Vi har samlet oss til en mer enhetlig drift og utvidet vårt tilbud for å møte de økende kravene fra våre kunder. Sammen med våre nye tjenester, er vår merkevare også i utvikling. Ramirents personlighet beskrives i brandløftet "More Than Machines", som fremhever vår kunnskap og erfaring sammen med Ramirents ansatte, og utleieløsninger som forbedrer sikkerheten og produktiviteten for våre kunder i flere bransjer, sier Magnus Rosén, president og CEO i Ramirent.

- Samtidig som vi feirer vårt 60-års jubileum, symboliserer en revitalisert merkevareidentitet vår forpliktelse til å modernisere og skape noe nytt. Den nye identiteten representerer den rollen vi spiller i samfunnet, og vil hjelpe oss å lykkes også i de neste 60 årene, sier han i en melding fra selskapet.