Firma | Ivarsson |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 11.10.2015 |
Administrasjon - Salgsstøtte - koordinering
Vi søker en salgsassistent til det norske kontoret, som vil ha ansvar for å administrere og koordinere salgsaktiviteter for det norske markedet. Dine oppgaver vil være å registrere tilbud og ordre i SAP og håndtere kundehenvendelser. I tillegg vil du jobbe med å utarbeide leads etter avtalte kriterier, og å følge opp disse inntil de kan overtas av selgere. Du vil ha ansvar for innregistrering i NOBB database, samt sørge for at kontrakter er oppdaterte og administrere vareprøver. Dine kontaktpunkter vil være 5 eksterne selgere, samt det danske kontoret i henhold til tekniske og logistiske spørsmål og shared service center i Belgia.
Vi ser etter deg med noen års erfaring som salgsassistent, koordinator, administrasjonsassistent eller lignende. Det er en fordel om du har erfaring fra byggebransjen, men dette er ikke et krav. Du har utdannelse/kurs innen økonomi/handelsfag/markedsøkonomi el., og er en erfaren ERP bruker. Dine engelskkunnskaper er gode, skriftlig såvel som muntlig. Som person er du selvstendig og selvgående, proaktiv og løsningsorientert.
Som salgsassistent hos Ivarsson vil du ha mulighet for å være en del av en profesjonell bedrift med vekstambisjoner. Det er god opplæring og mulighet for faglig utvikling, samt karrieremuligheter for den rette kandidat.
Hvis du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Mercuri Urval ved Jannicke B. Lundgaard, tlf. 975 59 079. Du kan vise interesse for stillingen ved å laste opp din CV og søknad snarest, og senest innen 11. oktober. Alle henvendelser til Mercuri Urval behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver.