Sentral KAM-assistent - Riksdekkende kunder

GK er en TotalTeknisk Entreprenør og Servicepartner. Vi tilbyr tekniske installasjoner og rådgivning som bidrar til betydelige energi- og miljøgevinster i kombinasjon med optimal komfort for byggets brukere. Våre løsninger er basert på ledende teknologi, inngående produktkjennskap og flere tiårs driftserfaring. Konsernet GK har en omsetning i overkant av 4 milliarder kroner i året. Vi er tilstede lokalt i hele Norge, Sverige og Danmark med ca. 2150 medarbeidere.

FirmaGK Norge
FylkeOslo
StedMiljøhuset GK Ryen
Søknadsfrist01.10.2015

Vil du jobbe med en av Norges største totaltekniske entreprenører? Bli med å prege fremtidens bygg!

GK Norge AS har en rekke store kunder gjennom riksdekkende avtaler. I det daglige ivaretas disse kundene gjennom våre mange avdelingskontorer. Ut over dette har vi en sentral bemanning for å koordinere kundedialogen og leveransen. Vi utvider vår sentrale enhet og søker etter en person for dispatching av kunder sentralt.

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig kundekontakt
  • Rapportering
  • Administrative oppgaver rundt bestilling, utrulling og fakturering
  • Operativ kommunikasjon med lokale GK avdelinger
  • Teamarbeid

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Kundeorientert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Evnen til å jobbe strukturert og målrettet
  • Beherske MS Office

Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i en teknologisk markedsledende bedrift i vekst og med solid økonomi
  • Gode utviklingsmuligheter og muligheter for kurs gjennom vårt interne kompetanseprogram (GK Skolen)
  • Å jobbe med utfordrende arbeidsoppgaver sammen med engasjerte medarbeidere i et tverrfaglig miljø
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold, samt bil- og telefonordning
  • En bedrift hvor medarbeidere trives og er stolte av sin arbeidsgiver

Referanse:Sentral KAM-assistent - Riksdekkende Kunder, Miljøhuset GK Ryen

Kontaktperson: Tore Eidissen, avd.leder, tlf. 906 40 009

Søk på stillingen her

Vis flere stillinger: