Innkjøpsansvarlig GK Rør

GK Rør er en av landets ledende rørentreprenører med felles administrasjon på Lillehammer. Vi har lang erfaring og kompetanse med prosjektering av nybygg og rehabilitering av eksisterende bygningsmasse. Vi tilbyr alle typer tekniske løsninger innen fjernvarme, varmeanlegg, varmepumper, kjøleanlegg, sprinkleranlegg, sanitær- og baderom. Vi er i dag 350 ansatte fordelt på avdelinger i Oslo, Romerike, Hamar, Gjøvik, Lillehammer, Otta, Vågå, Trondheim, Bodø, Tromsø og Hammerfest. Virksomheten er eid av GK Norge AS, som er en total teknisk entreprenør og servicepartner.

FirmaGK Rør
FylkeOppland
StedLillehammer / Oslo
Søknadsfrist11.09.2015

Vil du være en del av norges ledende rørentreprenør og skape noe av betydning? Administrasjonen vår på Lillehammer består av 13 medarbeidere innen lønn, regnskap, økonomi, administrasjon, innkjøp og HR/HMS. GK Rør AS har i 2015 en forventet omsetning på drøyt 500 mill, og vi er i stadig vekst. Vår dyktige Innkjøpsansvarlig har nå fått seg nye utfordringer, og vi ser nå etter rett person til å ivareta hans oppgaver innen innkjøp og logistikk i GK Rør.

Personen vi er ute etter skal til enhver tid sørge for at selskapet har bransjens beste innkjøpsavtaler, og vil jobbe i tett sammarbeid med øvrige selskaper i GK-konsernet. Arbeidssted vil være Lillehammer, men Oslo kan også vurderes. Stillingen rapporterer til HR- og Administrasjonssjef i GK Rør AS.

Hovedoppgaver:

  • Delta i felles innkjøps- og avtaleprosesser i GK-konsernet
  • Ansvarlig for å inngå, implementere og følge opp avtaler med rør-spesifikke leverandører
  • Utføre lønnsomhetsanalyser, komme med korrigeringer, forslag til tiltak og gjennomføring av disse
  • Bistå ledere i operative innkjøpsprosesser, herunder forhandlinger, samordning og konkrete innkjøp
  • Biså ledere i operative logistikkprosesser, forslag til løsninger og avtaler som innvolverer leverandører
  • Kontinuerlig opfølging av leverandører samt holde seg oppdatert på nye aktører, produkter og markedstrender
  • Delta i avdelingens øvrige oppgaver etter nærmere avtale

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Universitet/ høyskole
  • Prosjekt- og/ eller ledererfaring
  • Rørfaglig bakgrunn
  • God evne til å utrykke seg skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
  • Prosjekt- og/eller ledererfaring
  • Generelt god IT kunnskap og gjerne Ax
  • God økonomisk forståelse

Personlige egenskaper:

  • Evne til å etablere å opprettholde gode relasjoner på alle nivå internt og eksternt
  • Evne til å forhandle og argumentere saklig, profesjonellt og presist i henhold til selkapets verdier og retningslinjer

Vi kan tilby:

  • En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
  • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Kurs og etterutdanning
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
  • Bil- og telefonordning

Noe reisevirksomhet må påberegnes.

Vil du bli en del av vårt team? Vi ser frem til å lese din søknad!

Søk her

Referanse:Innkjøpsansvarlig GK Rør AS

Kontaktperson: HR- og Administrasjonssjef, Bård Scheie, tlf. 951 14 760

Vis flere stillinger: