Optimera har daglig bred kontakt med byggmesterkundene gjennom sine proffselgere. På Byggmesterdagen drar også medarbeidere fra ledelse, salg, marketing, kategori og logistikk ut for å samle innspill. Da byr de også byggmesterne på litt ekstra oppmerksomhet i form av små overraskelser samt noe å bite i.
Ekstra oppmerksomhet
– Mange medarbeidere som byggmesterne vanligvis møter i byggevarehus og proffsentre eller på telefon, tar turen ut. Det flytter fokuset over til byggmesterens arbeidsdag ute på byggeplassen. Vi synes at det er hyggelig å vise byggmesterne litt ekstra oppmerksomhet ute i deres eget arbeidsmiljø, sier markedssjef proff Fredrik Rydgren i Optimera i en pressemelding.
Optimera jobber hele tiden med å gjøre byggmesterens arbeidsdag enklere gjennom tidsbesparende kundeløsninger, og ingen vet bedre hvor skoen trykker enn de som står midt oppe i det. På lytteturen får Optimera viktige innspill å jobbe videre med fra kontoret.
Digitalt innsalg
I tillegg til å lytte aktivt til byggmesternes innspill, benytter også Optimeras "utsendte" muligheten til å fortelle om MinOptimera som er byggevareselskapets digitale multiverktøy utviklet nettopp på bakgrunn av innspill fra byggmesterne.
– Denne nettjenesten inneholder en komplett e-handelsløsning med varer fra hele sortimentet, komplett ordre- og fakturahistorikk og kalkyleverktøy for over 50 bygningsdeler. Alt er fullt operativt hele døgnet, året rundt. Verktøyet fungerer like godt på mobiltelefon, nettbrett, Mac og PC, avslutter Rydgren i følge pressemeldingen.
- Nøkkelord
- Byggevare
- Optimera
- Byggevarer