Firma | Øvre Romerike Innkjøpssamarbeid |
Fylke | Akershus |
Sted | Gardermoen |
Søknadsfrist | 10.08.2015 |
En av våre rådgivere går av med pensjon og i denne forbindelse søker vi etter en ny medarbeider, vil du være med på å styrke innkjøpsfunksjonen for kommunene på Øvre Romerike?
Hovedarbeidsoppgaver:
- Lede og gjennomføre anskaffelsesprosjekter i nært samarbeid med de deltakende kommuner.
- Gjennomføre anbudskonkurranser og forhandlinger med leverandører.
- Opprette rammeavtaler og sørge for at disse implementeres i kommunene.
- Oppfølging av eksisterende rammeavtaler.
- Bistå med anskaffelsesfaglig rådgivning ovenfor kommunene.
- Bistå ved informasjonsarbeid ovenfor kommunene, blant annet via vår web side.
- Bistå ved videreutvikling av innkjøpsfunksjonen, internt og ovenfor kommunene.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant universitet/høyskoleutdanning, kan eventuelt kompenseres med faglig og erfaringsmessig kompetanse.
- Erfaring fra innkjøp- prosjektarbeid i større organisasjoner, fortrinnsvis offentlig sektor.
- Erfaring med anskaffelser innenfor helse/omsorg, skole/barnehage, kultur/fritid, teknisk/eiendom eller bygg og anlegg vil være en fordel.
- Erfaring og kjennskap til etablerte kontrakts-standarder som SSA og NS kan være en fordel.
- Erfaring fra implementeringsprosesser og prosjektarbeid.
- Kompetanse innenfor forskrifter og regelverk for offentlige anskaffelser vil være en stor fordel.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
- Fortrolig med bruk av IT verktøy.
Personlige egenskaper:
- Engasjert og motivert.
- Evne til å bygge tillit og til å ta initiativ og ansvar.
- En sterk relasjonsbygger både internt og eksternt.
- Analytisk og strukturert.
- Strategisk og helhetstenkende.
- Proaktiv, initiativrik og selvgående.
- Målrettet med god gjennomføringsevne.
Vi kan tilby utfordrende, selvstendige og interessante arbeidsoppgaver i et fagområde under sterk utvikling og med stadig økende oppmerksomhet innen offentlig sektor. Store muligheter for egenutvikling. Lønn og øvrige arbeidsvilkår etter avtale. Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Tor Kjærstad tlf 64 82 22 62 eller 91 57 85 83.
Søknad sendes på e-post til: tor.kjaerstad@orik.no innen 10.08.2015. Søknad kan også sendes til vår adresse:
Øvre Romerike Innkjøpssamarbeid, Tunvegen 17, 2060 Gardermoen
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Øvre Romerike Innkjøpssamarbeid, Gardermoen
- Fylke Akershus