Vi søker HR konsulent

Cramo AS er en ledende utleieaktør i Europa og Norge. Vår bredde på utleieprodukter dekker maskiner, utstyr og flyttbare lokaler til bygg- og anleggsbransjen, industrien og offentlige sektor. Vi tilbyr våre kunder kapasitet, nærhet og kompetanse, og våre leveranser omfatter korttidsutleie av maskiner/utstyr, totalpakker ved større prosjekter, flerårige fullserviceavtaler og outsourcingsløsninger. Cramo AS har i dag 30 avdelinger og 230 ansatte.
Cramo AS er ISO sertifisert innenfor for både Kvalitet og Miljø (9001/14001)

FirmaCramo
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Cramo har som mål å være best i utleiebransjen. Det betyr at vi skal være kundens preferanse, vi skal tiltrekke oss den beste arbeidskraften, vi blir lyttet til i bransjen og vi skal levere kvalitet og kompetanse.

I Cramo skal alle ha en fin dag på jobben, både medarbeidere, kunder og andre samarbeidspartnere. Vi søker derfor en engasjert, ansvarsfull og serviceorientert kollega. Du vil jobbe i et team på 4 og HR avdelingen er en del av vårt hovedkontor på Alnabru. Sammen med økonomi, salg/marked og vår utleieavdeling er vi 25 personer på sted med hektisk aktivitet.

HR avdelingen arbeider for å legge til rette for gode arbeidsforhold, engasjerende og motiverende arbeidsoppgaver og godt lederskap. Vi skal bidra med og utvikle verktøy og prosesser som hjelper våre ledere og medarbeidere i hverdagen, og som gir den enkelte mulighet til å utvikle egen kompetanse og arbeidsmiljø.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for personaladministrative oppgaver
  • Rekruttering; publisering av stillingsannonser, søknadshåndtering, delta i intervjuer ved behov, referansesjekk
  • Utarbeidelse og endring/forlengelse av arbeidskontrakter
  • Oppfølging mot ledere knyttet til fravær og permisjoner
  • Generell rådgivning om HR relatert lovverk, personalforsikringer og pensjon
  • Bistå ledere i personalrelaterte saker
  • For- og etterarbeid ved lønnsoppgjør
  • Opprette og vedlikeholde organisasjonsendringer i HR systemet
  • Superbruker på HLO (ansatt og lederportal), oppdatering og videreutvikling av systemet
  • Statistikk og annen rapportering
  • Vedlikehold, oppfølging og videreutvikling av policy og rutiner innen HR
  • Biladministrasjon: bestilling, oppfølging og forvaltning av selskapets bilpark
  • Delta i HR-relaterte prosjekter
  • Avløse sentralbord ved fravær

Ønsket kompetanse:

  • Høyere økonomisk / administrativ utdanning
  • Erfaring fra tilsvarende rolle
  • God datakompetanse / systemforståelse
  • Kjennskap til Huldt og Lillevik Lønn / HLO
  • God kunnskap om lovverk knyttet til HR
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Utadvendt og serviceorientert med gode kommunikasjonsevner
  • Strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst
  • Engasjert og ansvarlig
  • God til å samarbeide med andre, men også i stand til å jobbe selvstendig
  • Trives i et hektisk og humørfylt miljø
  • Kan identifisere deg med våre verdier: Troverdig, Kreativ og Forpliktende

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Godta faglig miljø og hyggelige kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons og forsikringsordninger

Vis flere stillinger: