Forretningsutvikler

Bravida kombinerer det store selskapets ressurser med den lokale bedriftens fleksibilitet og nærvær. Bravida er Skandinavias ledende totalleverandør av tekniske installasjons- og servicetjenester for bygg. I Norge har Bravida avdelinger på 27 steder og rundt 2450 ansatte.

Selskapet tilbyr spesialkompetanse innen elektro, rør og ventilasjon. På disse teknikkområdene kan selskapet ta ansvar for hele installasjonsprosessen, fra design og prosjektering til installasjon og service.

FirmaBravida Norge
FylkeOslo
Søknadsfrist22.05.2015

Bravida har ambisjoner om videre lønnsom vekst, både innefor service- og prosjektmarkedet. Vår ambisjon støttes med konsernfelles programmer som skal bidra til at vi stadig forbedrer oss og sikrer at vi er bransjens ”nummer 1”. For å videreutvikle service som forretningsområde, samt å profesjonalisere våre leveranser, søker vi etter ytterligere en medarbeider innenfor Marked og forretningsutvikling. Vedkommende vil, sammen med Markedsdirektør og en Forretningsutvikler, arbeide med å implementere og optimalisere de systemer, verktøy og prosesser Bravida benytter og utvikler innenfor service.

Bravida Norge har i senere tid inngått service- og rammeavtaler med store nasjonale kunder. Landsdekkende og ofte strategisk viktige kunder, særlig innenfor servicesegmentet, er et særskilt satsningsområde for Bravida. Arbeidet og den daglige oppfølgingen av våre kunder utføres primært lokalt i våre avdelinger, men rollen som Forretningsutvikler vil utføres sentralt fra vårt hovedkontor på Linderud i Oslo. Ettersom Bravida har en virksomhet som dekker et stort geografisk område må en god del reisevirksomhet påregnes.

Hovedarbeidsoppgaver og ansvar

  • Delta i utvikling og implementering av interne forbedringsprogrammer
  • Delta i og lede interne prosjekter primært innenfor service
  • Strømlinjeforme og optimalisere serviceverktøyene og -prosessene
  • Implementere, koordinere og følge opp avtaler – internt og mot kunde
  • Tett oppfølging av våre avdelinger mht etterlevelse
  • Reforhandling av eksisterende avtaler - innsalg av nye avtaler

Den rette kandidaten vil få muligheten til å påvirke og forme sin egen rolle ut i fra kvalifikasjoner og ønsker.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Utviser både teknisk kompetanse og forretningsforståelse
  • Strategiske evner, men operativt anlagt
  • Erfaring fra serviceleveranser er en fordel
  • Resultatorientert og kan vise til gode resultater fra tidligere arbeid
  • Erfaring fra våre fagområder
  • Selvstendig og systematisk - gjennomføringsevne
  • Relasjonsbyggende og utviser en god forståelse for både interne behov og behovene til kunden
  • Ingeniørutdanning, økonomiutdanning eller teknisk utdanning/fagbrev
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne – kunnskap i engelsk en fordel

Arbeidssted vil være på vårt hovedkontor i Østre Aker vei 90, Oslo. Stillingen inngår i en avdeling med 3 andre ansatte og rapporterer til Markedsdirektør.

Synes du dette høres interessant ut, send en søknad med CV på mail til stian.sohoel@bravida.no innen 15. mai 2015. Ved spørsmål kan du ta kontakt med Markedsdirektør Stian Søhoel tlf. 900 111 38.

Vis flere stillinger: