Firma | Adecco Finans for kunde |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 17.04.2015 |
På vegne av kunde, en offentlig etat, søker vi nå en saksbehandler til et lengre engasjement i deres eiendomsavdeling.
Eiendomsavdelingens hovedoppgaver er å utføre all eiendomsforvaltning som er tillagt administrasjonsavdelingen. Dette består blant annet av å iverksette og videre etatens eiendomsstrategi, ansvar for drift av etatens egne lokaler og ansvar for drift av deres utleieboliger. Videre har eiendomsavdelingen ansvar for å utferdige avtaler, fordeling og vedlikehold av etatens eiendomsportefølje.
Som saksbehandler vil du få egne prosjektlederoppgaver, men også jobbe med utredningsoppgaver og eiendomsrelatert saksbehandling. Vi søker derfor deg som har erfaring fra eiendomsforvaltning og forhandlinger med leverandører.
Arbeidsoppgaver
• Prosjektledelse og deltakelse i prosjektarbeid
• Eiendomsutvikling’
• Utredning
• Saksbehandling
Kvalifikasjoner
• Relevant utdannelse på minst Bachelor-nivå, men meget lang relevant erfaring kan vurderes å kompensere for utdannelseskravet
• Relevant erfaring
• Erfaring fra forhandlinger med leverandører
• Teknisk forståelse av driftsoppgaver i forvaltningen av eiendom
• Svært gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner
• Kunne sikkerhetsklareres til nivå begrenset
Personlige egenskaper
• Svært gode samarbeidsevner
• Initiativrik og selvstendig
• Konsulterende, med en sterk brukerorientering
Søk stilling
Dersom du har spørsmål, kontakt konsulent Theodor Dahl Aliferis på tlf: 23290000
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Adecco Finans for kunde
- Fylke Oslo