Kompetanse-koordinator

BackeGruppen bygger lokalsamfunn og er ett av Norges ledende entreprenør- og eiendomsutviklingsselskaper. Gruppen består av lokale entreprenører med sterk lokal tilhørighet. Vi utvikler og bygger næringsbygg og boliger gjennom 12 entreprenørselskap fra Trondheim og sørover. Gruppen har en omsetning på 3,3 mrd og rundt 1000 medarbeidere. Gruppens hovedkontor er på Lysaker.

Vi ønsker å hente fram det beste potensialet i hver enkelt ansatt. En stilling hos oss skal være en døråpner til nye muligheter via profesjonell utviklingen innen sitt fagfelt eller lederutdanning. Vi praktiserer korte styringslinjer og gir den enkelte stor grad av frihet til å utvikle seg innenfor vårt selskap. For eksempel tilbyr vi gjennom BackeSkolen konkrete utdanningsmuligheter for videre kompetanseutvikling og kontinuerlig fagoppdatering. Gjennom faglig dyktighet ønsker BackeGruppen å bidra til yrkesstolthet i bygg- og anleggsbransjen. Det er våre hoder og hender som skal bygge fremtidens samfunn. Vil du være med på laget, vil vi gjerne høre fra deg.

FirmaRaadgiverhuset for Backe Entreprenør Holding
FylkeAkershus
StedFornebu
Søknadsfristsnarest

Er du proaktiv og selvstendig? Er du strukturert og liker dynamiske oppgaver? Er du trygg i rollen å koordinere kurs og arrangementer? Du vil jobbe på konsernnivå hvor du kan påvirke din egen hverdag, bidra med å lage gode rutiner og systemer. Stillingen innebærer å være rektor for vår interne skole, koordinere interne arrangementer og være superadministrator for våre HR støttesystemer. Stillingen er særs selvstendig og har en del faste ansvarsområder og en del fleksible tilleggsroller.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for markedsføring, tilrettelegging og gjennomføring av våre interne kursaktiviteter gjennom vår interne skole (påmeldingsinformasjon, kursmateriale, etc)
  • Ansvarlig for koordinering av konferanser og arrangement i regi av konsernet BackeGruppen (f.eks Holmenkollstafetten, bedriftskonferanse, julebord etc)
  • Redaksjonsmedarbeider for internavisen; Backekontakt
  • Administrator/superbruker/opplæringsansvarlig for våre HR relaterte støttesystemer som; Webcruiter (rekrutteringssystem), Trainersportalen (Kompetansesystem), Questback (undersøkelsessystem), TotalKvalitetsSystemet (prosjektledelsessystem)
  • Markedsføring og tilrettelegging av interne kursvirksomhet
  • Ansvarlig for kontakt med høyskoler og universitet
  • I tillegg til overnevnte vil du avlaste stabsfunksjonene med ulike administrative oppgaver og være referent på enkelte overordnede møter.

Kvalifikasjoner

  • Arbeidserfaring fra andre administrator/kurskoordineringsroller er en fordel men ingen krav
  • Høyskoleutdanning er ønskelig men kan bli erstattet av arbeidserfaring
  • Gode datakunnskaper (Office-pakken)
  • Flytende norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Gjerne erfaring fra HR støtte-systemer

Utdanning

  • Administrasjon og ledelse
  • Bygg og anlegg
  • Hotell- og restaurantfag
  • Høyskole / Universitet
  • Journalistikk / Kommunikasjon
  • Juridiske fag
  • Videregående skole

Språk

  • Norsk

Egenskaper

  • Selvstendig
  • God kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • Tillitsvekkende
  • Løsningsorientert
  • Tilpasningsdyktig
  • Proaktiv og initiativrik
  • Strukturert
  • Komfortabel i rollen som kursvertinne
  • Evne og interesse for å lære nye datasystemer
  • Omsorgsperson

Vi tilbyr

  • Stillingsbrøk: 100%
  • En bransje og bedrift i vekst
  • Korte beslutningsveier
  • Jobbe tett med konsernledelsen
  • Stimulerende arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Flytter inn i helt nye lokaler på Lysaker
  • Gode buss og togforbindelser
  • Fleksibel arbeidstid og muligheten til å styre egen dag
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode muligheter for videreutvikling

Søknadsfristen er SNARLIG og aktuelle kandidater vil bli kontaktet løpende

Søk stilling

Kontaktinfo:

Knut Stormdal - Partner Raadgiverhuset - 90916111 - knut@raadgiverhuset.no 

Ellen Gundersen - Researcher Raadgiverhuset - 41505244 - ellen@raadgiverhuset.no