Allsidig kontormedarbeider til firma innen byggebransjen

Rett Bemanning er en av Nordens største bemanning- og rekrutterings byråer. Rett Bemannings kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger, og formidling av vikarer til næringsliv og offentlig virksomhet. Selskapet er et landsdekkende nettverk av selvstendige bemanningsbyråer, drevet av engasjerte lokalt eide kontorer og partnere. Rett Bemanning ble etablert i 2003, og har i dag 25 avdelingskontorer i Norge, i tillegg til kontorer i Danmark og Sverige under navnet StaffUp. Rett Bemanning og StaffUp er sammen et av de raskest voksende byråene i Norden.

FirmaRett Bemanning
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Vår kunde som jobber innen byggebransjen ønsker seg en dyktig kontormedarbeider. Dette er en allsidig stilling som vil utvikle seg etterhvert.

Du er:

  • Ansvarlig og Allsidig
  • Selvgående og positiv
  • Uredd og strukturert
  • Glad i å ta i et tak

Du har:

  • Relevant utdannelse eller erfaring
  • Erfaring fra backoffice, administrasjonsarbeid & økonomi
  • Gode sosiale & kommunikative evner
  • Gjerne erfaring fra byggebransjen
  • Lyst & energi til å gjøre en god jobb

Arbeidsoppgaver:

  • Billagshåndtering
  • Reskontro
  • Timelisteregistrering
  • Faktura oppfølging
  • Forefallende arbeid
  • Administrasjonsoppgaver/sekretæroppgaver
  • HMS arbeid (kursing og opplæring vil bli gitt)

Søk på jobben her

Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.

Kontaktpersoner

Hilda Løes Hokholt

Partner

hlh@rettbemanning.no

98429762

Vis flere stillinger: