Personlig assistent til vår adm. dir.

MT Højgaard-konsernet er blant de førende aktører i bygge- og anleggsindustrien i Nord-Europa. Oppgavene omfatter prosjektering, oppføring og renovering av anlegg, broer, boliger, næringsbygninger og fundamenter til offshore-vindmøller. Konsernet utfører oppgaver overalt i Danmark og Oslo-området og har dessuten fokuserende aktiviteter i andre land. MT Højgaard omsetter for 7 mia. DKK om året og har ca. 4.000 medarbeidere. Læs mere om MT Højgaard på www.mth.com, LinkedIn, Twitter og Facebook.

FirmaMT Højgaard
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Vi søker en erfaren og profesjonell personlig assistent til vår administrerende direktør i Oslo. Du får en sentral rolle med administrativ og forretningsmessig support i en bred vifte av oppgaver. Du får ansvaret for at tingene fungerer optimalt rent praktisk og administrativt i det daglige slik at oppgaver løses hurtig og fleksibelt i takt med at de oppstår.

I avdelingen er vi i dag tilknyttet ca. 30 medarbeidere fra både Norge og Danmark. Du vil bli tilknyttet vårt nye kontor på Skøyen med 1 minutts gange fra offentlig kommunikasjon. I tillegg til å supportere den administrerende direktøren, kommer du til å samarbeide og koordinere oppgaver på tvers av selskapet både i Norge og Danmark.

Oppgaver & ansvarsområder

Dine primære arbeidsoppgaver blir:

  • Kalenderstyring, reiseplanlegging, møtekoordinering og planlegging av arrangementer m.m.
  • møteforberedelse, herunder oppsetting og klargjøring av skriftlig materiale til møtene m.v.
  • utarbeide Powerpoint-presentasjoner og annet skriftlig rapporteringsmateriale
  • den praktiske planleggingen av årlige strategimøter, lederseminarer, informasjonsmøter m.v.
  • diverse korrespondanse på norsk
  • korrekturlesing av interne publikasjoner samt nyheter på vårt intranet og vår hjemmeside i samarbeid med vår kommunikasjonsavdeling
  • ad hoc administrative oppgaver, f.eks. referatskriving

Om deg

Vi forestiller oss at du har bred erfaring fra en tilsvarende stilling i en større virksomhet, og at du er vant til å håndtere fortrolige opplysninger på en profesjonell måte.

Du er en erfaren it-bruker og er vant til å arbeide med Microsoft Office-pakken. Du kan formulere deg flytende på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

I tillegg legger vi vekt på at du som person:

  • har et høyt faglig nivå. Er ansvarsbevisst og har fokus på kvalitet i arbeidet
  • er strukturert i ditt arbeid
  • er serviceminded og proaktiv
  • er fleksibelt innstilt i forhold til arbeidsomfang og arbeidsoppgaver
  • arbeider selvstendig og målrettet, og deltar positivt i de teams du vil bli en del av i hele organisasjonen
  • har stor integritet, er robust og kan bevare overblikket i en hektisk hverdag med høy arbeidsintensitet, herunder kunne prioritere innenfor korte tidshorisonter

Vi tilbyr

  • En selvstendig, varierende og ansvarsfull jobb blant gode kollegaer
  • Gode muligheter for personlig utvikling
  • Lønn og ansettelsesvilkår som matcher dine kvalifikasjoner

Søknad

Vil du vite mer, så kontakt forretningsutviklingssjef Søren Spliid på telefon +47 415 330 70 eller administrerende direktør Ulrik Therkilsen på telefon +47 4153 3058.

Vi ser frem til å motta din søknad og CV, som vi ber deg sende til hr-norge@mth.com.

Der er mulighet for rask oppstart.

Vis flere stillinger: