Firma | Isola |
Fylke | Telemark |
Sted | Porsgrunn |
Søknadsfrist | 16.02.2015 |
Strategisk og operativt ansvar / IT - Innkjøp - Transport - Ordre - Lager
Viktigste arbeidsoppgaver
- Totalansvar for logistikk- og IT-funksjonene i konsernet
- Overordnet ansvar for avdelingene IT, transport, innkjøp, ordrekontor, lager Norge, lager Sverige, logistikk Tsjekkia
- Rekruttere, utvikle og motivere dyktige medarbeidere
- Bidra til konsernets konkurransekraft og lønnsomhet gjennom høy leveringspresisjon, effektiv logistikk og gode innkjøp
- Aktiv deltaker i konsernets ledergruppe
Ønskede kvalifikasjoner
- Gode lederegenskaper
- God fagkompetanse innen logistikkområdet
- Gode kunnskaper om IT-systemer/ERP-systemer
- Strategisk og operativ legning
- Analytiske og strukturert arbeidsform
- Høyere utdannelse
- Erfaring fra tilsvarende oppgaver
Vi tilbyr
- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- Interessante strategiske utfordringer i et interna-sjonalt marked
- En meget sentral rolle for selskapets utvikling
- Et godt arbeidsmiljø med dyktige og dedikerte kollegaer
- Konkurransedyktige betingelser
Spørsmål om stillingen kan rettes til Skagerak Consulting ved Erik Aasmundtveit på tlf. 414 31 938 eller Nils-Ragnar Myhra på tlf. 916 25 273.
Søknad sendes innen 16. februar.
For søknadsinformasjon, se «Ledige stillinger» på: www.skc.no