Account Manager

Adecco er verdens største aktør innen bemanningstjenester. Vår misjon er å finne den beste bemanningsløsningen for alle parter i arbeidslivet. Selskapet er lokalisert i mer enn 50 byer og tettsteder, og hvert år formidler vi jobb til over 16.000 personer. Selskapet omsetter for over 3 milliarder i Norge og har en sterk posisjon i Adecco- gruppen internasjonalt. Våre kunder er alt fra offentlig virksomhet, små lokale virksomheter til verdensomspennende selskaper. Adecco installasjon er ett av markedsområdene innen divisjon Adecco Bygg & Industri, og jobber spesifikt med utleie av elektrikere, rørleggere og ventilasjonsmontører. Våre medarbeidere er dyktige fagfolk med dokumentert kompetanse, og Adeccos systemer for kurs og sertifisering er unike for bemanningsbransjen. Derfor er vi en foretrukken leverandør av bemanning til flere av de største selskapene og kjedene i installasjonsbransjen.

Vi er en organisasjon som trives med høyt tempo, god takhøyde og godt humør. Du vil få hyggelige kollegaer som fokuserer på å nå felles mål. Våre verdier er lagånd, entreprenørskap, kundefokus, ansvarlighet og passion!

FirmaAdecco Installasjon Hordaland
FylkeHordaland
StedBergen
Søknadsfrist01.02.2015

Vi søker deg som er drivende, har kundefokus og er sulten på salg. I rollen som account manager jobber du tett opp mot våre kunder i installasjonsbransjen. Du skaper gode relasjoner, og kommuniserer godt med ledere, formenn og prosjektledere. Teamet du jobber i består av kunnskapsrike kollegaer som gjør alt for å hjelpe kundene våre ved behov for personalutleie til ulike stillinger. Vi foretrekker at du har relevant arbeidserfaring, men det viktigste er at du har de rette personlige egenskapene og et genuint ønske om å jobbe med salg i bemanningsbransjen.

Arbeidsoppgaver
  • Skape en lønnsom kundeportefølje gjennom tett salgsoppfølging av eksisterende og nye kunder
  • Planlegge kundeaktiviteter og gjennomføre markedstiltak
  • Tett samarbeid med personalkonsulent
  • Representere Adecco ved kundearrangementer
Kvalifikasjoner
  • Erfaring fra B2B salg og god forståelse for salgsprosessen
  • Oppnådd gode resultater i salgsposisjoner
  • Gjerne relevant bransjeerfaring
  • Gode datakunnskaper
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Sertifikat og disposisjon av egen bil
Egenskaper
  • Utadvendt, drivende og engasjert
  • En god relasjonsbygger som kommuniserer godt med ledere, formenn og prosjektledere
  • Ser verdien av god service - ingen oppgave er for stor, ingen for liten
  • Stor arbeidskapasitet og trives med å jobbe målfokusert
  • Ryddig og profesjonell i forhold til kundeoppfølging
  • Forståelse for at resultater kommer som følge av systematisk jobbing
  • Opptatt av å lykkes i team, men med stor egenmotivasjon
Vi tilbyr
  • Stillingsbrøk: 100%
  • En selvstendig stilling i et konkurranseorientert selskap
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Bilgodtgjørelse og fri telefon
  • Bedriftshytte og andre sosiale goder
  • Hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Sosiale tiltak som regionssamlinger og "Adeccodagene"
  • Nye, flotte lokaler sentralt i Bergen sentrum

Søk her

Spørsmål om stillingen

Stig-Are Mauland

Rådgiver

Telefon 406 96 868

Siri Bremnes

Researchkoordinator

Telefon 408 89 029


Vis flere stillinger: