Firma | Ingeniør Compagniet |
Fylke | Hordaland |
Sted | Bergen |
Søknadsfrist | 18.01.2015 |
Administrere og koordinere serviceoppdrag fra selskapets kunder interne og eksterne. Hovedoppgaver
• Mottak av kundehenvendelser
• Opprettelse av serviceordrer
• Planlegging og fordeling av serviceordrer
• Oppfølging av serviceordrer
• Oppdatering av kunde/-anleggsinformasjon
• Uttak av rapporter til ansvarlige ledere ukentlig etter definerte grunnlag
Kompetansekrav
• Teknisk fagskole innen elektro/service
• Beherske engelsk skriftlig og muntlig
• Minimum 3 års erfaring innen brannalarm eller sikkerhetsbransjen
• Yrkeserfaring innen service-/ callsenter innen tekniske fag
• For øvrig AFS kunnskapsmatrise for stillingen
• Være utadvendt og serviceinnstilt
Vi kan tilby
• God oppfølging
• Konkurransedyktige betingelser
• Medlemskap i vårt fordelsprogram
• Pensjons- og forsikringsordninger
• Karriereveiledning
Dersom du er interessert oppfordrer vi deg til å søke på stillingen ved å registrere din CV til adecco.no. Spørsmål kan rettes til Technical Recruiter Ingvild R. Brandsøy på telefon 913 52 646. Alle aktuelle kandidater vil bli kontaktet, og søknader blir behandlet fortløpende.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Ingeniør Compagniet, Bergen
- Fylke Hordaland