Prosjektleder til kvalitetsprodukt for bygg

Brødrene Midthaug AS, etablert i 1947, med en omsetning i 2013 på 158 mill. kr og ca. 120 ansatte i konsernet, har en ledende stilling innen produktområdene trapper, rekkverk, balkonger, strekkmetall og pulverlakkering. Deres største kunder er innen industri, bygg og anlegg. Selskapet er ISO 9001:2008 og CE -sertifisert, virksomhetens ERP-system er Microsoft NAV. Konstruksjon og produksjon blir utført på Kleive. Hovedkontor og fabrikk ligger på Kleive i Molde kommune, en moderne fabrikk med dyktige medarbeidere. Fra hovedkontor administrerer og produserer de for et landsdekkende nett med regionskontor lokalisert i Rogaland, Akershus, Trøndelag, Møre og Romsdal. Markedsapparatet besørger salg, prosjektledelse og montasje. Dette er en trygg og god arbeidsplass med et godt og utviklende arbeidsmiljø. www.midthaug.no

FirmaBrødrene Midthaug
FylkeHordaland
StedBergen
Søknadsfristsnarest

Brødrene Midthaug AS er godt i gang med å etablere avdeling i Bergen og Hordaland. På vegne av selskapet søker vi nå etter ytterligere ressurs i form av prosjektleder. Er du dyktig i denne rollen, og motiveres av å kunne bidra til fremtidig suksess i Bergen og Hordaland har du en god mulighet nå!

Vi tilbyr

  • Muligheten til å bygge for fremtidig suksess
  • En spennende og ikke minst utfordrende stilling i et marked i vekst
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser

Sentrale arbeids- og ansvarsområder

  • Ansvar for prosjektleveranse, herunder økonomi, kvalitet, hms og rapportering
  • Samarbeide tett med salgsansvarlig med målsetning om å lykkes i fellesskap
  • Dialog og oppfølging av entreprenører, arkitekter og rådgivende ingeniører m.fl.
  • Ansvar og oppfølging av montører i de ulike prosjektene
  • Bidra positivt for å etablere et godt arbeidsmiljø parallelt med at avdelingen utvikles
  • Kvalifikasjoner
  • Du har byggeteknisk kompetanse og erfaring i tillegg til budsjett og resultatansvar
  • Du har relevant erfaring fra operativ drift og vet hva som kreves for å oppnå høy grad av tilfredshet blant dine medarbeidere og kunder
  • Du fremviser gode samarbeidsevner, og trives med å skape resultater i samarbeid med andre
  • Du behersker dataverktøy

Personlige egenskaper

  • Du tar initiativ, har høy gjennomføringsevne og samtidig stiller du krav til dine medarbeidere
  • Du kommuniserer på en tydelig måte
  • Du har en høy grad av indre motivasjon i arbeidet ditt
  • Du utøver godt samarbeid både internt og eksternt

Språkkunnskaper

  • Du behersker norsk og engelsk både skriftlig og muntlig

Vi imøteser søknad bestående av søknadsbrev med vedlegg av søknad, attester og vitnemål. Har du spørsmål utover det som er angitt i stillingsannonsen er du velkommen til å ta kontakt med Trude Skarstein Phillips i Jobzone Bergen på mobiltelefon: 91691334.

Søk jobben her

Vis flere stillinger: