Firma | Optimera |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 18.08.2014 |
Supply Chain Manager / Innkjøpssjef (1-års vikariat, 100 % stilling)
Vår Supply Chain Manager / Innkjøpssjef går i løpet av november ut i foreldrepermisjon, og i den sammenheng søker vi etter en vikar for henne.
Stillingen er leder for avdelingene innkjøp og fakturamatch med totalt 25 ansatte. Som Supply Chain Manager / Innkjøpssjef har du ansvaret for inngående vareflyt og varepåfyll til Optimera sine 9 Logistikkanlegg i tillegg til Proff & Montér sine avdelinger.
Arbeidsoppgaver
- Personalansvar for 25 ansatte
- Sikre god drift i avdelingene innkjøp og fakturamatch, herunder optimalisering av inngående varestrøm, kvalitetsoppfølging, ressursplanlegging, arbeidsfordeling og kommunikasjon utad
- Prosjektledelse og -deltakelse i både logistikkprosjekt og tverrfaglige prosjekt i Optimera
- Budsjett- og resultatansvar
- Sikre god og tett relasjon med kategori, salg og logistikk
Kvalifikasjoner og egenskaper
- Høyere utdannelse innen økonomi og/eller logistikk
- Erfaring fra vareflyt (inn- og utgående)
- Erfaring fra analyse- og prosjektarbeid
- God erfaring med bruk av data som arbeidsverktøy
- Gode samarbeidsegenskaper, utadvendt og kontaktskapende
- Resultatorientert, systematisk og analytisk
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for fast ansettelse.
Kontoradresse på hovedkontoret i Oslo og stillingen rapporterer til Logistikkdirektør.
Ytterligere opplysninger om stillingene kan fås ved henvendelse til: Logistikkdirektør, Harald Johnsen, tlf. 970 14 456.
Skriftlig søknad med CV merket "Supply Chain Manager" sendes pr e-post til: stine.rosand@optimera.no.