E39 Hove-Sandved blir forseinka

Arbeidet på E39 mellom Hove og Sandved i Sandnes skulle starte til hausten. Auka kostnadar gjer at prosjektet igjen må godkjennast av Stortinget og blir forseinka.

Illustrasjon: Statens vegvesen

Det nye kostnadsoverslaget er 710 millionar kroner. Tidlegare berekningar viste 525 millionar kroner. Staten tek 90 prosent av kostnadsauken, bilistane resten gjennom bompengar.

Alle prosjekt som er med i Norsk transportplan har ei kostnadsramme. Viss prosjektet blir dyrare, er regelverket slik at prosjektet må til Stortinget for ny godkjenning av finansieringa.

– Vi håpar på behandling i Stortinget i oktober. Vi er klar til å sende prosjektet på anbod så fort vi får godkjenninga, sier Leif Lindefjeld i en pressemelding.

Meir støyskjerming

Den 1550 meter lange strekninga mellom Hove og Sandved skal byggast om frå to til fire felt.

Prosjektet er omfattande; det blir arbeid på 1300 meter av Jærveien, ny Kvelluren bru, to nye bruer på motorvegen (riksveg 13 Hove og fylkesveg 325 Sandved) og ombygging av to kryss.

I perioden frå reguleringsplanlegging til byggeplanlegging er prosjektet blitt dyrare. Auken skuldast mellom anna standardheving, fleire murar, meir støyskjerming og miljøtiltak.

Omfattande arbeid

– Først i byggeplanlegginga ser vi deltajeringsnivået for eit så komplisert by-prosjekt med store bruer, trafikkavvikling på eit overbelasta vegnett og kryssing av jernbanen. Kort oppsummert er arbeidet meir omfattande og standarden høgare enn vi såg for oss i ein tidleg fase, seier byggeleiar Leif Lindefjeld i Statens vegvesen.