Schram kommer fra stillingen som leder for merkevare og kommunikasjon i TNS Gallup. Hun har tidligere vært leder for merkevare i Ipsos og strategisk rådgiver i Telenor med oppfølging og forvaltning av merkevaren Telenor. Hun er 37 år og har en M.Sc. i marketing fra BI og en executive MBA i Brand Management fra NHH.
Arne Markussen er den nye salgssjefen i Bygg Reis Deg AS. Han kommer fra stillingen som salgssjef i Get (storkunder) og har tidligere vært salgssjef både i Aftenposten og Orkla Media. Markussen er 46 år og har en bachelorgrad fra Norges Markedshøyskole, og har gjennomført salgslederprogram både i Orkla og Schibsted.
Adm. direktør Halvard Gavelstad i Norsk Byggtjeneste og Bygg Reis Deg er godt fornøyd med å ha fått de to nye nøkkelmedarbeiderne på plass.
– Ann-Kristin vil bli en viktig ressurs for å jobbe med en konseptutvikling for produktene i Norsk Byggtjeneste, samt at hun vil jobbe med merkevarebyggingen av selskapet. Vi skal fremover jobbe aktivt med å posisjonere selskapet tydeligere og sterkere i et interessant marked, sier Gavelstad.
– Jeg ser frem til å begynne i Norsk Byggtjeneste. Selskapet har en sterk posisjon i markedet, og dette skal vi bygge videre på, sier Ann-Kristin Schram
Gavelstad er også meget godt fornøyd med å ha fått Arne Markussen på Bygg Reis Deg-laget.
– Arne skal jobbe videre på braksuksessen fra Bygg Reis Deg i fjor frem mot 2015. Nå først vil han også få en sentral rolle inn mot Green Arena Scandinavia, som arrangeres 23. og 24. september i Oslo Spektrum. Her skal vi bidra til å skape en grønnere og smartere byggenæring. Det er spennende å få plass Arne med den betydelige medieerfaringen han har, legger Gavelstad til.
Markussen gleder seg til å ta fatt på oppgavene med Bygg Reis Deg og Green Arena Scandinavia.
– Bygg Reis Deg er blitt en viktig møteplass for norsk bygg- og anleggsnæring. Vi er allerede godt i gang med å bygge opp neste års arrangement, sier Arne Markussen.
- Nøkkelord
- Personalnytt
- Bygg Reis Deg