Diverse stillinger

Optimera Proff Trondheim

Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med140 utsalgssteder, 2000 ansatte og nærmere 7 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatterOptimera Proff, Optimera Handel, Optimera Byggsystemer og kjedene Montér,Trend og BYGGI. Montér, Norges største byggevarekjede, er Optimeras kjedekonsept for gjør-det-selv-markedet,byggmestere og håndverkere. Optimera er en del av det internasjonale konsernet Saint-Gobain somhar 193000 medarbeidere i 64 land og er Europas største distributør av byggevarer.

FirmaOptimera Proff Trondheim
FylkeSør-Trøndelag
StedTrondheim
Søknadsfrist19.05.2014

Optimera Proff i Trondheim har nå behov for flere nyeansatte ifm nyåpningen av nytt anlegg:

KJØKKENSELGER PROSJEKT

Arbeidsoppgaver:

Kunderådgivning/salg til prosjektmarked

Salgsaktivitet i hele byggevarehuset, men med spesielt ansvar for kjøkken, garderobe og bad

Varebestilling og vedlikehold av sortiment

Kampanjeoppfølging

Kvalifikasjoner og egenskaper:

Være salgsaktiv, med erfaring fra kjøkken, bad og garderobe

Stor interesse for salg som fag

Interesse/produktkunnskap

Pålitelig, nøyaktig og strukturert

God kunnskap i bruk av data. Erfaring med Winner som verktøy.¨

Service- og kundeorientert, utadvendt og kontaktskapende

Fleksibel

//

PROFFSELGER

Proff Trondheim søker etter en Proffselger som både kan arbeide i proffbutikken og drive oppsøkende salg ovenfor det lokale profesjonelle marked.

Arbeidsoppgaver:

Kundeveiledning i butikk, samt aktiv og operativ kundebehandling gjennom oppsøkende salg

Bearbeide og utvikle egen kundeportefølje

Salgsstyring mot budsjett med arbeidsmål og handlingsplan

Oppfølging av driftsrapporter

Bidra til å gjøre Optimera Proff til en enda bedre leverandør mot bygg og håndverksbedrifter i Trondheim

Gjennomføre markedsaktiviteter lokalt og sentralt

Jobbe tett med VF-selger og salgssjef

Kvalifikasjoner og egenskaper:

Interesse/produktkunnskap innen bransjen, spesielt for bygg og trelast

Interesse for salg som fag

Service- og kundeorientert, utadvendt og kontaktskapende

God kunnskap i bruk av data som arbeidsverktøy

Gode samarbeidsegenskaper og fleksibel

Førerkort, klasse B

//

ORDREMOTTAKER Vi ønsker en utadvendt person med «stå på humør» og med gode samarbeidsevner. Stillingen krever evne til å jobbe systematisk og nøyaktig. Du har høy arbeidsmoral og er ikke redd for utfordringer.

Arbeidsoppgaver:

Kunderådgivning/salg i hele byggevarehuset mot proffkunder

Basisoppgaver iht. arbeidsmål og oppfølging av relevante produkter

Bidra positivt til et godt og sikkert arbeidsmiljø

Bidra på områder i hele byggevarehuset ved behov

Kvalifikasjoner og egenskaper:

Relevant erfaring som ordremottaker med kjennskaper til bransjens produkter og praktiske anvendelsesområder.

Fleksibel, effektiv og løsningsorientert

God kunnskap i bruk av data som arbeidsverktøy

Gode samarbeidsegenskaper og nøyaktighet

Service- og kundeorientert, utadvendt og kontaktskapende

Lærevillig og flink til å søke informasjon på egenhånd

Spørsmål om stillingene? Ta kontakt med:

Salgssjef Trondheim

Astrid Hovsten

mob.: 901 91 738

Daglig leder og regiondirektør

Per Olav Haagensli

mob.: 916 11 050

Kjell-Inge Fremo

Fremo Bemanning og Utvelgelse

mob.: 900 22 300

Søknad kan sendes til: soknad@fremobemanning.no Søknad merkes tittel på stillingen, f.eks «Ordremottaker».

Søknadsfrist: 19. mai 2014

Alle henvendelser til Fremo vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver om ønskelig.

Vis flere stillinger: