Administrativ koordinator til vår kvalitetssystemavdeling

Norconsult AS er med sine 2700 ansatte Norges største flerfaglige rådgiver rettet mot samfunnsplanlegging og prosjektering. Vi leverer tjenester nasjonalt og internasjonalt knyttet til bygg og eiendom, energi, industri, miljø, olje og gass, samferdsel, samfunnsplanlegging, sikkerhet og vann og avløp. Selskapet, som er ansatteid, har hovedkontor i Sandvika og mer enn 70 andre kontorer i Norge og i utlandet.

FirmaNorconsult
FylkeAkershus
StedSandvika
Søknadsfrist12.05.2014

Avdelingen søker etter en serviceinnstilt medarbeider som kan utføre varierte arbeidsoppgaver på en ryddig måte, både selvstendig og i samarbeid med øvrige medarbeidere. Stillingen vil være en nøkkelrolle for effektiv gjennomføring av mangfoldet av oppgaver avdelingen har ansvar for.

Norconsults kvalitetssystemavdeling skal bidra til at selskapet når sine forretningsmessige mål og ambisjoner. Vi bistår blant annet med utvikling, rådgivning, opplæring og tilsyn innen kvalitet, HMS og risiko. Avdelingen understøtter virksomheten både i Norge og våre kontorer i utlandet, og har et aktivt samarbeid med ledere og medarbeidere i alle deler av organisasjonen. Arbeidsspråk er norsk, i økende grad også engelsk.

Arbeidsoppgaver

  • Bistå avdelingens medarbeidere med koordinering og tilrettelegging
  • Organisering og deltakelse på møter, samlinger og kurs
  • Registrering, oppdatering og vedlikehold av informasjon i ulike systemer (avtaler, kontrakter, abonnementer og medlemmer av nettverk)

Ønskede kvalifikasjoner

  • Utdannelse utover videregående skole innen administrative fag og gjerne erfaring fra administrativ funksjon. Relevant erfaring kan kompensere for utdannelse.
  • God erfaring med bruk av tekstbehandlingsverktøy og regneark (MS Office)
  • Erfaring med og interesse for bruk av IT-verktøy, både standardverktøy og egenutviklede

Vi tilbyr

  • Interessante og varierte arbeidsoppgaver i et aktivt kunnskapsmiljø
  • Gode lønns- og ansettelsesbetingelser
  • Positivt og uformelt arbeidsmiljø
  • Eierskap i egen bedrift
  • Ulike sosiale arrangementer, idrettslag, bedriftshytter mm.

Innsendelse av søknad

Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet.

Ring oss gjerne for en prat.

Kontaktpersoner:

Elisabeth Hofgaard Lycke

tlf: +47 67571022

mob: +47 45401022

Torhild Tøndel

tlf: +47 67571672

mob: +47 45401672

Vis flere stillinger: