Kundekonsulent

Adecco er verdens største aktør innen bemanningstjenester. Vår misjon er å finne den beste bemanningsløsningen for alle parter i arbeidslivet. Selskapet er lokalisert i mer enn 50 byer og tettsteder, og hvert år formidler vi jobb til over 16.000 personer. Selskapet omsetter for over 3 milliarder i Norge og har en sterk posisjon i Adecco-gruppen internasjonalt. Våre kunder er alt fra offentlig virksomhet, små lokale virksomheter til verdensomspennende selskaper. Adecco Bygg & Industri leverer faglært og ufaglært personell til bygg-, anlegg-, verksted- og offshoreindustrien i Norge.

Adecco er en konkurranseorientert organisasjon hvor salg, salgsledelse og salgstrening gjennomgående preger organisasjonen. Vi er en organisasjon som trives med høyt tempo, god takhøyde og godt humør. Du vil få hyggelige kollegaer som fokuserer på å nå felles mål. Våre verdier er lagånd, entreprenørskap, kundefokus og ansvarlighet. De ansatte har i flere år på rad kåret Adecco til en av Norges 10 beste arbeidsplasser i undersøkelsen Great Place To Work.

FirmaAdecco Bygg & Industri
FylkeRogaland
StedHaugesund
Søknadsfrist31.03.2014

Vil du bli en av oss? Adeccos mest fremgangsrike divisjon søker etter en fremadstormende selger til teamet i Haugesund. Vi søker deg som er sulten på å skape en karriere, og som gir det lille ekstra for å få dette til. Som kundekonsulent er du ansvarlig for salg og salgsoppfølging av nye og eksisterende kunder. I tillegg vil du utføre visse HR-funksjoner ved behov.Teamet du skal jobbe i har fokus på kunder innen Bygg og Industri.

Arbeidsoppgaver
  • Salg og mersalg av bemanningstjenester innen bygg og industri, primært ute på byggeplassene
  • Bidra i utarbeidelse av tilbud og forhandling/reforhandling av rammeavtaler
  • Ansvarlig for å bygge opp, ivareta og videreutvikle kunderelasjoner
  • Planlegge kundeaktiviteter og gjennomføre markedstiltak
  • Representere Adecco ved kundearrangementer
  • Bistå våre HR-konsulentene ved behov
Kvalifikasjoner
  • Salgserfaring - forståelse for salgsprosessen
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, norsk og engelsk
  • Førerkort og disponerer egen bil
  • Tidligere erfaring med selvstendig arbeid er en fordel
Egenskaper
  • Trigges av å jobbe med mennesker og oppsøkende salg
  • Fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
  • Sulten på å skape en karriere innen bransjen
  • En god relasjonsbygger som kommuniserer godt med ledere, formenn og prosjektledere
  • Stor arbeidskapasitet og trives med å jobbe målfokusert
  • Opptatt av å lykkes i team, men med stor egenmotivasjon

Søk jobben her

Spørsmål om stillingen

Lena Jensen

Rådgiver

Telefon 970 47 995 

Siri Bremnes

Rekrutteringskoordinator

Telefon 408 89 029



Vis flere stillinger: