Firma | Modum kommune |
Fylke | Buskerud |
Sted | Vikersund |
Søknadsfrist | 04.04.2014 |
Det utføres årlig prosjektering innen rehabilitering og nyanlegg. Prosjektkoordinator får ansvaret for innkjøp av eksterne rådgivningstjenester og gjennomføring av prosjekt. Prosjektkoordinator må være handlingsorientert og ha ønske om å skape resultater.
Hovedarbeidsoppgaver
- Gjennomføre prosjekter.
- Oppfølging av konsulenter, entreprenører og leverandører.
- Økonomioppfølging.
- Saksbehandling.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Kompetanse fra prosjekt-/byggeledelse innen vei, vann og avløp.
Felles for alle stillingene:
- Teknisk utdanning fra fagskole/ingeniørhøyskole eller tilsvarende. Søkere med annen teknisk relevant erfaring kan være aktuelle.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Må kunne beherske norsk muntlig og skriftlig.
- Gode samarbeidsevner og personlig egnethet.
- Gode IKT-kunnskaper.
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til avdelingsleder for kommunalteknikk Arild Christiansen, tlf. 32 78 94 04/97 01 52 12, e-post: arild.christiansen@modum.kommune.no.
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende oppgaver.
- Deltakelse i utviklingen av Modumsamfunnet.
- Trivelig og uformelt arbeidsmiljø.
- Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning i KLP.
- Lønn etter avtale.
Vi oppfordrer nyutdannede til å søke.
Alle søkere til må kunne disponere egen privat bil i tjenesten.
Søknad med CV, vitnemål og attester sendes til Modum Kommune, Postboks 38, 3371 Vikersund eller på e-post til post@modum.kommune.no.
Se også www.modum.kommune.no.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Modum kommune, Vikersund
- Fylke Buskerud