Firma | Veidekke, Distrikt Bergen |
Fylke | Hordaland |
Søknadsfrist | 01.01.2014 |
Om stillingen
Vi har mange store og utfordrende prosjekter i bergensområdet og ønsker derfor å styrke vår avdeling med innkjøper
Arbeidsoppgaver
Som innkjøper vil dine oppgaver være
- støtte prosjektene i å planlegge, organisere og gjennomføre anskaffelser
- bistå prosjektene i kontraktsmøter, oppstartsmøter og avklaringsmøter
- utarbeide innkjøpsplan i samarbeid med prosjekt
- kjennskap til leverandører og produkter i vårt marked
- gi prosjektene støtte og opplæring i prosjektinnkjøp
- implementer samarbeidsavtaler
- sikre at alle innkjøp og anskaffelser skjer i tråd med Veidekkes rutiner
Kvalifikasjoner
Vi søker deg som har
- erfaring fra bygg og anleggsbransjen
- innkjøpserfaring
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
- Profesjonell, tillitskapende og involverendestrukturert og systematisk i din arbeidsform
Vi tilbyr
- interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- godt arbeidsmiljø med mange sosiale velferdstiltak
- konkurransedyktige lønn og arbeidsbetingelser
- gode pensjon og forsikringsordninger
- mulighet for medeierskap i Veidekke
https://emea3.recruitmentplatform.com/syndicated/private/syd_apply.cfm?ID=P8ZFK026203F3VBQBV7LO680Q&nPostingTargetId=922&nPostingId=379
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Veidekke, Distrikt Bergen
- Fylke Hordaland