Betongarbeidet går for fullt, med boring, sprenging og massutskifting, melder vegvesen.no.
Platestøyp
- Det er fjerna skog og masser frå fv.610, og her er vi godt i gang med betongarbeid på undergangen som nye E39 skal gå oppå. Fundamenta på Sandefoss bru er også i ferd med å ta form, seier Dale.
Torsdag 20.desember vart plata som skal bere undergangen der fylkesveg 610 skal krysse nye E39 støypt i ei lang økt. Det gjekk med 250 kubikk med betongmasse, og støypearbeidet starta klokka sju om morgonen og varte i 11-12 timar. Trafikken gjekk på ein omkøyringsveg.
Storkontrakt
Med unntak av betongdelen som allereie er i gang, skal resten av arbeidet på E39 Sande-Birkeland nord og Dregebø-Grytås utførast i ei storkontrakt. Denne kontrakten vil innehalde 9 kilometer veg og ein kilometer tunnel. Dokumenta er no til gjennomgang i Vegdirektoratet, og prosjektleiaren ventar å få dei i retur i midten av januar. Då er det klart for utlysing.
- Dette skal ikkje ha noko å seie for framdrifta, vi satsar på oppstart etter påske, seier Dale.
- Nøkkelord
- Anlegg
- Betong
- Statens vegvesen