Firma | Skuteviken Personell |
Fylke | Hordaland |
Sted | Bergen |
Søknadsfrist | 19.01.2014 |
Ansvarsområder og oppgaver
Som prosjektleder har du ansvar for å etablere en prosjektorganisasjon og definere ressursbehovet.
Hovedoppgaver blir å drifte prosjektet med fokus på planlegging, fremdrift, økonomi og kvalitet/HMS, samt sikre at gjeldende lovverk til enhver tid blir etterlevd. Videre vil du ha ansvar for innkjøp, budsjett og rapportering på prosjekt. Du vil være den styrende prosjektleder innad i linjen, ut mot kunde, leverandør og myndigheter og representant for konsernet ut mot markedet.
Kvalifikasjoner
Du har 3-5 års høyere utdannelse, fortrinnsvis innenfor byggtekniske fag. Solid prosjektledererfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse. Erfaring fra større bygg, anlegg eller boligprosjekt vil være en fordel. Videre må du beherske norsk og engelsk som arbeidsspråk.
Personlige egenskaper
Du er en sosial person, som lykkes med å samarbeide og kommunisere godt med dine omgivelser.
Du er nysgjerrig på å utvikle deg som leder, har god økonomisk forståelse og er en kremmer. Du har drive og ambisjoner, er faglig dyktig og kan vise til god gjennomføringsevne. Du må trives i team og samtidig like selvstendighet.
Vi tilbyr:
Spennende utfordringer, konkurransedyktige betingelser, dyktige kollegaer og gode velferdsordninger.
Interessert?
Vi hører gjerne fra deg!
Enhver henvendelse blir håndtert konfidensielt.
Kontakt eller send CV med søknad til:
Skuteviken Personell as
Linda Thue Lydersen
Tlf: 940 28 605
E-post: linda@skpersonell.no
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Skuteviken Personell, Bergen
- Fylke Hordaland